יום שישי, 19 באוגוסט 2016

Yay & Nay : The Balm - Meet Matt(e) Nude , BH Cosmetics - Carli Bybel Palette

היי יקירות!
לאחרונה אני מרגישה שאין לי יותר מדי השראה וזו אחת הסיבות בין היתר לעובדה שאני לא מעדכנת כל כך. אם להיות כנה, הרשת מלאה בתכני ביוטי מרתקים וגם בארץ יש לנו ייצוג הולם של בלוגריות ויוטיובריות מצליחות ומעניינות שאני עוקבת אדוקה שלהן, כך שלא בטוחה כמה השני סנט שלי כאן תורמים בבלוגספירה. ובכל זאת, הסיבה העיקרית לפתיחת הבלוג היתה כדי לחלוק את התחביב שלי עם העולם, אז אני כאן בנתיים ואשתדל לשתף יותר בחוויות שלי בכל הקשור לאיפור וטיפוח.


הפוסט היום הולך לעסוק בשני מוצרים, אחד אהוב ואחד לא. או קצר ולעניין, YAY n' NAY! 
אשמח לשמוע את חוות דעתכן בתגובות, האם סדרת פוסטים מסוג זה יכולה לעניין אתכן בעתיד?


המוצרים שהחלטתי לסקור הם שתי פלטות צלליות. חשוב לי להדגיש שאני לא עורכת איזושהי השוואה whatsoever בין השתיים, שכן הן לא מתיימרות להיות דומות או למלא את אותו התפקיד. כמובן ארצה להוסיף שמדובר בחוויה האישית שלי וזה רק הגיוני שחלקכן תזדהו איתה וחלקכן לא, זה לגמרי בסדר. אני סך הכל מציגה כאן מוצר שאהבתי ואחד שלא. 
יאללה, מתחילים!



YAY! The Balm - Meet Matt(e) Nude

הפלטה הזו נמצאת באופן קבוע בשגרת האיפור שלי וקל להבחין למה: היא כוללת בתוכה 9 צלליות ומה שמייחד אותה היא העובדה שכולן בגימור מאט. עכשיו, מהנסיון האישי שלי צלליות מאט עלולות להיות גיריות ופחות פיגמנטיות ואני בטוחה שחלקכן יכולות להזדהות עם זה. ובאמת אחת הסיבות שאני כל כך מחבבת את הפלטה הזו היא העובדה שהיא האנטיתזה לעובדה הזו. כל הצלליות חמאתיות ונוחות לשימוש, אין איזו צללית בעייתית למרות הגימור שלהן, אלא כולן כמכלול נוחות להנחה וטשטוש. נקודה נוספת ששבתה אותי היא העובדה שכולן מתאימות לשימוש יומיומי, יש כאן סט מלא של גוונים יומיומיים ובסיסיים לעבוד איתם. כחובבת המראה הסולידי, אני מוצאת אותה כמושלמת בשבילי. 


לפני הסוואצ'ים חשוב לי לציין שאיכות הצילום מהטלפון עושה עוול לפלטה. (ובהזדמנות זו- אשמח להמלצות למצלמה מקצועית למתחילים!)
מעבר לכך, בשימוש בצלליות אין נשורת יוצאת דופן אבל כן חשוב לשים לב ש a little goes a long way, הצלליות מאוד פיגמנטיות וחשוב שלא להעמיס חומר. נכון שהטשטוש קל, אבל בהחלט אפשר לבנות את הצבע לקבלת גוונים דומיננטים/דרמטים יותר ומיותר בעיניי להעמיס אם המטרה היא מראה יומיומי-שמרני.


ואף מילה על השמות ההורסים? אז כן, דה באלם עושים זאת שוב ושוב ומצליחים להכניס סוג של סקס אפיל למוצרים שלהם, העיצוב שמייחד אותם בפני עצמו מהווה תירוץ מספיק טוב לרכוש ולאסוף אותם.


השורה הראשונה:
גארסיה מעולה להדגשת השקע, מאלוי מעולה לבסיס בהנחה על העפעף או הארה באזור שק הדמעות אם אתן בהירות.


השורה האמצעית:
 בסינג ולומבארדי (מהשורה התחתונה) אני משתמשת להנחה על כל העפעף כבסיס, רוזן מעולה לחימום השקע, ווד מתאימה בעיקר לחלק החיצוני של השקע ולתיחום תחתון של העין.


השורה התחתונה:
האנג ועבדול לדעתי מתאימים יותר ללוק סתווי עם נגיעות אפרפרות-סגלגלות וכמובן ללוק מעושן.
שוב מתנצלת על הסוואצ'ים, הן פיגמנטיות ומדהימות במציאות על העפעף.

לסיכום, לדעתי זו בהחלט פלטת חובה אם אין לכן משהו דומה או איכותי מספיק בארסנל. 
את הפלטה רכשתי מהאתר הפולני (לינק לרכישה) במחיר של 165 זלוטי. 


 NAY! BH Cosmetics - Carli Bybel Eyeshadow and Highlighter Palette

קרלי בייבל היא אחת היוטיובריות המפורסמות והמצליחות ברשת, ואין לי יותר מדי מה לומר לגביה, מודה שאני לא עוקבת אחריה יותר מדי והיא פחות 'הטעם' שלי ביוטיוב. היא הוציאה בשיתוף פעולה עם BH קוסמטיקס לפני שנה בערך, את הפלטה הבאה הכוללת 14 צלליות ו4 הייליטרים. לא התחברתי לפלטה ולדעתי היא פספוס רציני. נוצר סביבה כזה הייפ שלא יכולתי שלא להתאכזב מהביצועים שלה בפועל. המחיר הנגיש שלה לא עורר בי חשד שמא מדובר במוצר גרוע לפי הביקורות שמצאתי, והייתי בטוחה שמדובר במציאה לפני שהיא נפלה לידיי.


לא רוצה להשמע מרושעת, אבל גם העיצוב סתמי מבחינתי. לא מחבבת פלטות שלא מגיעות באריזה, מהחשש שהן עלולות להתייבש. הפלטה של דה באלם לצורך העניין, מעבר לעובדה שהיא נסגרת מגנטית, מגיעה עטופה באריזה חיצונית שאני דואגת להחזיר בתום השימוש. מהנסיון שלי זה עוזר לשמר את איכות הצלליות. אז נכון שהצללית של קרלי נסגרת גם היא מגנטית, אבל לדעתי זה לא מספיק. העובדה שהיא בהירה ומתלכלכת בקלות לא תורמת גם כן. (ואם כבר, מה קטע עם הפינגווין מאחור?)


כשפותחים אותה מגלים מראה (שקיימת גם בפלטה של דה באלם) ומשפט נחמד, Aspire to inspire. 
אה כן, גם מגלים צלליות יפהפיות והייליטרים קסומים המעוטרים בצורה אלגנטית. כל אלו עם פוטנציאל עצום שמבאסים במבחן התוצאה. 

אז מה הבעיה שלי עם הפלטה בעצם? תראו, אין ספק בכלל שהגוונים יומיומיים ושימושיים. הפלטה מורכבת מ-5 צלליות שימריות, 5 צלליות בגימור מאט ו-4 הייליטרים. מגוון הצלליות בהחלט מעלה מספיק אופציות ללוקים מעניינים. עכשיו, 4 הייליטרים זה מעל ומעבר מבחינתי, אבל יכול להיות שזו האנטי-הייליטרים שבתוכי מדברת, ובתכלס? אני יכולה להבין את הרציונל, אולי המחשבה מאחורי זה הייתה התאמת הייליטרים לגווני עור שונים, ושאפו אם כן. ובכל זאת, הדבר העיקרי שמפריע לי בפלטה הזו היא העובדה שצלליות המאט חסרות פיגמנט, גיריות וpatch-יות, והפלטה כולה סובלת מנשורת איומה. לכל הפחות הייתי מצפה שאישיות בסדר הגודל של קרלי לא תתפשר על פחות ממעולה, בעיקר כי היוזמה היא מבורכת, פלטה שהיא affordable? ברינג איט און! אבל האיכות לצערי בקורולציה ישירה הפעם עם המחיר וחבל, היא לחלוטין יכלה להיות פלטת to go אצלי.

מה כן חשוב לי להדגיש לפני הסוואצ'ים?
  • אני תמיד משתמשת בפריימר לעיניים.
  • על צלליות המאט נאלצתי לחזור שוב ושוב בכדי 'לשאוב' קצת פיגמנט בהסווצ'ה. נכון שאני די שחומה, אבל עובדה שצלליות מאט אחרות מצליחות להדגים את עצמן עליי. 
  • כל פעם שאני מנסה לתת לפלטה נסיון אני מתעצבנת ורוצה להטיח אותה על הרצפה בגלל הנשורת האיומה (זה קורה בעיקר אם עוד לא הספקתי לשתות את הקפה של הבוקר). ג'יזס, זה כאילו שהיא ממשיכה לפלוט פירורים אבקתיים גם אם מניחים לה בשקט! ממליצה לפתוח אותה בזהירות לפני כל שימוש. 
  • נקודה אחרונה והחשובה ביותר אולי, הסוואצ'ים של ההייליטרים והצלליות השימריות עלולים להטעות אתכם. אני מתכוונת, תביטו בהם! הם נראים טוב! אבל במציאות, על העפעף שלי הם לא הצליחו למצות את הפיגמנט שלהן, גם בהנחה רטובה/עם האצבעות. 

אגב, אני לחלוטין לא שוללת את האפשרות ש"זו לא היא זו אני". 


השורה הראשונה:
השורה הראשונה מורכבת מ-4 צלליות מאט וצללית שימרית אחת. שתי הצלליות השמאליות יכלו להיות מעולות להארת עצם הגבה והנחה בשק הדמעות. יתר הצלליות מושלמות(!) בגוונים שלהן ללוק יומיומי.


השורה האמצעית:
מורכבת ברובה מצלליות שימריות פרט לימנית. היא אמורה להיות מעין ירוק בקבוקי? ירוק חאקי כהה? לעולם לא אדע אני מניחה. לעולם לא אפסיק לתהות.. 
אגב, שתי הצלליות השמאליות ביותר זהות לשני ההייליטרים המרכזיים או שזו רק אני?


השורה התחתונה:
באמת שפנטזתי על ההייליטרים האלו כצלליות, מגוחך כמה שהן יפות בהסווצ'ה. אגב, הם גם מאוד חמאתיים במגע בהם. אם רק היו מצליחים לבטא את עצמם בצורה זהה על העפעף הייתי מוכנה לסלוח על הנשורת. וגם על העובדה שבתכלס שני ההייליטרים באמצע זה אותן הצלליות מהשורה הקודמת, רק בגדול ועם איזשהו עיטור עליהן D:

לא חסרות ביקורות חיוביות ברשת על הפלטה כך שאני לא שוללת את ההשערה שאולי יצא לי להתקל בפלטה פגומה חלקית. אני לא יכולה להמליץ עליה בלב שלם אבל ספויילר: מהנסיון שלי עם מוצרים אחרים של BH קוסמטיקס, הם איכותיים והשאירו עליי רושם חיובי.

את הפלטה רכשתי מהאתר הרשמי (לינק לרכישה) במחיר של 14.50$, כמעט תמיד קיים קוד הנחה או מבצע.


אז זה הכל להפעם, אשמח מאוד לשמוע אם יש לכן נסיון עם אחת מהפלטות, ובמידה וכן- איזו ואיך התרשמתן?

בנוסף, אשמח מאוד אם תעשו לייק לעמוד הבלוג בפייסבוק (אני מתכננת לכן הגרלה כשהעמוד יגיע ל200 לייקים! ממש עוד קצת!)
אתן גם מוזמנות לעקוב אחריי בסנאפצ'אט, שם אני בעיקר פותחת חבילות ומתלוננת על לימודים. הכינוי ההו-כה-מפתיע הוא sparklycakepop

פיס אאוט!~

4 תגובות

  1. יקירתי, אני מאוד אוהבת את הבלוג שלך ובהחלט שיש לו מקום ברשימת הקריאה שלי. יישר כוח. אני בטוחה כי מצלמה מקצועית תיקח את התמונות כמה צעדים קדימה. בהצלחה

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה, אני תכף מסמיקה פה! :) בהחלט מחפשת המלצות למצלמה.

      מחק
  2. הפוסטים שלך בין המפורטים שיש ואני מאוד נהנית לקרוא אותם! נהדרת!
    לפני שקראתי את התוכן, קצת קיוויתי שה yay תהיה הפלטה של קארלי שבעקבות כל הייפ הזמנתי לאחרונה.
    שמעתי עליה דעות ממש חלוקות והרגיש לי אולי בעצם שהאיכות של הפלטה לא קונסיסטנטית... מקווה שאקבל אותה בקרוב בשביל לבדוק את הנושא :)
    בלי קשר, פוסט נהדר ולגמרי עשית לי חשק ל the balm :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אני חושבת שהביטוי לא קונסיסטנטית מדוייק במקרה הזה, זה באמת מה שניסיתי להעביר. ושוב, לגמרי לא שוללת שאולי יצא לי לקבל פלטה פגומה או שהיא אפילו התייבשה לי (הסגירה לא הרמטית מספיק לדעתי כיוון שאין לה אריזה חיצונית כמו שציינתי). ותודה, את מקסימה! 3>

      מחק

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall