יום שבת, 27 בפברואר 2016

super SHOCKING: Colourpop review ~ סקירה: קולורפופ

היי יקירות!
מצאתי סוף סוף את הזמן לעדכן כאן ואין מאושרת ממני ;) time spent well!
אז הפוסט של היום הולך להיות על אחת הרכישות המוצלחות שלי מהבלאק פריידיי... 


יכולות לנחש על מה? טוב נו, על מי אני עובדת, הכותרת די מסגירה D: 
אז לבקשתכן, כל הפרטים לגבי ההזמנה הראשונה שלי מColourpop. 
נתחיל?

מאחר וזו הזמנה ראשונה שלי רציתי להתנסות במגוון המוצרים שקולורפופ מציעים מעבר לצלליות הSuper shock המפורסמות שלהם. הוכנסו לסל הייליטר, סומק וסט קטן ומתוק של חמישה שפתוני מאט נוזליים. 



קצת פרטים טכניים:
קולורפופ כרגע לא מציעים משלוח לישראל כך שהאלטרנטיבה היא חברות שילוח (או אם יש לכן קרובי משפחה נחמדים בחו"ל.. זכיתן). אני ביצעתי את ההזמנה דרך חברת השילוח buy2usa בשילוח ימי שעלה לי 78 ש"ח. את החבילה קיבלתי אחרי חודש וחצי. ישנה אופציה יקרה יותר לשילוח אווירי בו החבילה מגיעה מהר יותר לארץ.
עלות הצלליות היא 5$ לאחת, ההיילייטרים והסמקים עולים 8$ וסט השפתונים שבחרתי, "Kitty", עלה 20$. עלות ההזמנה היתה 66$ לפני הנחות. בקנייה ראשונה ישנה הנחה של 5$ ולכבוד החגים היה קוד קופון לאתר שהקנה הנחה של 10$ נוספים. לאחר כל ההנחות הנחמדות האלו, ההזמנה עלתה 51$. הידד!
קולורפופ שלחו תוך יום-יומיים את ההזמנה לכתובת האמריקאית. המשלוח היה חינם מעל 30$ בארה"ב.
אני אמליץ לכן לחכות עם ההזמנה לקופון הנחה, בד"כ בחגים או מועדים אחרים. כדאי להרשם לניוזלטר של קולורפופ לקבלת מייל על מבצעים שונים.


קולורפופ הוקמה בלוס אנג'לס וכל המוצרים הם cruelty-free. לדבריהם תוקף צלליות הסופר שוק הוא שנה לאחר מועד פתיחתן. השימוש המומלץ איתן הוא באמצעות טפיחות אצבע על העפעף/עצמות הלחיים-הלחיים (במקרה של היילייטר, סמקים) וטשטוש.

 שמאל: ללא פלאש, אמצע: שמות הצלליות בהתאמה למיקומן, ימין: עם פלאש

היה קשה מנשוא לבחור "רק" שש צלליות, אבל היי, a girl's gotta do what a girl's gotta do..


בחבילה עצמה מצאתי שתי 'גלויות' המסבירות איך מומלץ לההשתמש בmagical pots. ההנחיות עצמן, בדיוק כמו בעמוד הFAQ's באתר ושמות המוצרים, מגניבות ונכתבות עם קצת הומור. התאהבתי סופית.

מימין לשמאל:
שורה עליונה- Fantasy, Drift
שורה אמצעית- Lala, Stereo
שורה תחתונה- Central perk, Liberty

והסוואצ'ים להם כולנו חיכינו..

מימין לשמאל: Liberty, Fantasy, Lala, Drift, Stereo, Central Perk

כשאני חושבת על זה עכשיו, הצללית Central perk היא היחידה בהזמנה בגימור מאט והיתר בגימורי מטאליק/פרל, מה שלא מאפיין אותי כחובבת מאט מושבעת. יותר מזה, ההזמנה הבאה שלי הולכת להכיל ככל הנראה רק צלליות בגימור מטאלי/אולטרה מטאלי. יאפ, התלהבתי עד כדי כך.  
מוכרחה לציין שהפורמולה של צלליות הסופר שוק היא חמאתית, רכה מאוד, מרגישה ונותנת לעפעף לוק מעט 'רטוב'.
חשוב לסגור היטב את האריזה לאחר השימוש בכדי למנוע התייבשות של הצלליות. אני מהמחמירים ולכן אף מחזירה בתום השימוש את הצללית לאריזה הקרטונית המקורית, ושומרת אותה הפוכה במגירת ארגונית. 
הצלליות עצמן קיימות בגוונים משגעים (ואני חומדת את כולן..) הן קלות לטשטוש ופיגמנטיות במיוחד, ברמה שלאחר כל שימוש איתן האצבעות שלי נראות כאילו דחפתי אותן לריבת פיות וחדי קרן3>


ההתרשמות שלי מההיילייטרים והסמקים של קולורפופ היתה ברובה התלהבות מכך שיש כ"כ הרבה גוונים מחמיאים לטונים שונים של צבעי עור. בתור בחורה שחומה זה לא קל למצוא הייליטר שישתלב בסולידיות עם צבע העור שלי מבלי שאראה כמו כדור דיסקו. נקודת זכות לקולורפופ ניתנת על העובדה שיש באתר סוואצ'ים למרבית המוצרים על גווני עור שונים. גם במייקאפ גיק זה קיים ואני חושבת שזה משהו שכל חברת איפור שמייעדת את המוצרים שלה לכלל האוכלוסיה צריכה לאמץ.

מימין לשמאל: Butterfly beach, Between the sheets

התמונה הבאה צולמה עם יותר מדי שמש, מקווה שהגוון המדוייק של ההייליטר עובר. גוגל אפילו גילה לי שbutterfly beach הוא דיופ די מדוייק לshimmerbrick של בובי בראון בגוון pink quartz.
הסומק between the sheets (כבר ציינתי שהשמות הורסים?) בגימור מאט, גוון וורדרד-אפרפר לשימוש יומיומי. קולורפופ תיארו אותו יותר טוב ממני:   "be a lady in the streets or a freak in the sheets"


שפתוני האולטרה מאט של קולורפופ גם הם הוציאו להם שם וסיקרנו אותי. באתר עדיין מוצעים שני מיני-קיטס, בשמות Foxy ו Kitty. החלטתי לנסות את קיטי, שכן אני מוצאת את פוקסי כאחד שיתאים יותר לבהירות עור.
לטעמי הגוונים מרהיבים ויתאימו לשימוש יומיומי או שדרוג מראה ערב. אע"פ שאני בצד הדי 'שמרני' בסקאלת האיפור, הצלחתי להתחבר לכל הצבעים בקיט. 
השפתונים עצמם נוחים למריחה, נדרשות שתי שכבות לבנייה אטומה ופיגמנטית במיוחד. הם עמידים עליי בדיוק כמו כל שפתון נוזלי מאט אחר שניסיתי- עד האוכל. הם לא מותירים סימנים, מה שנקרא Kiss-proof.

מימין לשמאל: Last dance, Glitter, Be merry, Bianca, Times square

מאחר והתמונה צולמה בשמש, אני מצרפת תמונת סוואצ'ים מהאתר הרשמי שמעבירה בצורה טובה יותר את השפתונים בקיט.


בתכלס (או, כמה מילים מסכמות):
מדובר במוצרים במרקם ופיגמנט שלא נתקלתי בו בעבר, מעבר לעובדה שזה מרגש (יאי) זה גם עובד ועובד מצויין. איכות מעולה שמצדיקה את כל הווייב סביב המותג. חשוב לי להדגיש שהצלליות לדעתי יעבדו פחות טוב עם מברשות ולכן ההנחה המומלצת היא עם האצבעות וזה גם מה שהחברה ממליצה. החסרון הוא שמתלכלכים טיפה, מצד שני מספיקה טפיחה וחצי ושימוש בצללית מעבר ובום, יש לך לוק בחצי דקה, כך שמבחינתי זה משהו ששווה 'להתלכלך' בשבילו.
חייבת גם לציין שהצלליות שורדות יום עבודה שלם של 12 שעות, תוך שימוש בפריימר לעיניים. (יאפ, 12 שעות. עכשיו אתן בטח מבינות למה אין לי זמן לעדכן את הבלוג כמו שאני רוצה..)

הייתי מגדירה את ההיילייטר והסומק כקרמיים כך שפה דווקא כן כדאי לטשטש אותם עם מברשות דואו פייבריות לאחר הנחתם עם האצבעות. לטעמי זה פחות נוח ואני לא משתמשת בהם בימים בהם אני ממהרת, אז דווקא אמצא את עצמי מושיטה את היד למוצרים אבקתיים שקל להניח עם מברשת בזריזות.

גווני השפתונים בקיט קיטי (חה!) יחמיאו במיוחד לשחומות. הם לא מייבשים, עמידים עד האוכל ו'דוהים' בצורה מחמיאה.


אז ההזמנה הבאה שלי מקולורפופ כבר עומדת ומחכה לאיזה קופון או הנחה..
מה אסור לי לפספס מנסיונכן?
אשמח אם תלייקקו את עמוד הבלוג ותהיו חברות שלי בפייסבוק לקבלת עדכונים נוספים 


מקווה שנהנתן, והיי, אשמח לשמוע על מה תרצו לקרוא בפוסט הבא:
השלל שלי מLime crime או BH cosmetics?

סופ"ש נעים!~

5 תגובות

  1. קייקפופ, את פשוט מקסימה! אני מחכה לקיטי שלי גם

    השבמחק
    תשובות
    1. אוי, באמת? תודה! (אני מאלו שלא יודעים לקבל מחמאות D: )
      והיי תתחדשי! את תהני מהקיט(:

      מחק
  2. אשמח לדעת מתי יש מבצעים. שלל מדהים תהני

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה! בשמחה, את מוזמנת לעקוב אחר עמוד הבלוג בפייסבוק, מבטיחה לעדכן כשיהיו הנחות אטרקטיביות(:

      מחק
  3. פוסטים של קולורפופ זה תמיד כיף! תתחדשי ותהני, הצלליות משגעות!

    השבמחק

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall