יום שישי, 29 ביולי 2016

מועדפי קיץ: חודשים מאי-יולי

 הקיץ הזה עובר לי בעצלתיים למרות העומס הקיים והמצפה לי להמשך התקופה הקרובה (למען האמת, אני אפילו לא אמורה כרגע לשבת ולעדכן כאן!) ועדיין, החלטתי לקחת הפסקה קצרה להתרעננות בבלוג: משתפת אתכם הפעם במספר מוצרים לא קטן אליהם חזרתי בחודשים האחרונים שוב ושוב.



אם אני צריכה להחליט על מכנה משותף, הייתי אומרת שמדובר במוצרים שמקלים עליי ולו במעט בהקפדה על שגרת טיפוח ואיפור שמותאמת למזג האוויר הקייצי שמסרב לעזוב. בגדול המוטו שלי בקיץ זה ללכת על פשוט, קליל ומרענן.

בנגזרת הטיפוח, המוצרים הבאים התחבבו עליי במיוחד ואני מאמינה שילוו אותי גם לאורך אוגוסט: 

ד"ר פישר - קרם ג'ל לפנים SPF50
קצת לפני האביב התחלתי לגשש ולחפש המלצות על קרם הגנה לפנים איכותי. זה נבע בעיקר מהסיבה ששנה שעבר התנסתי עם מוצר גרוע ולא רציתי למצוא את עצמי שוב במצב דומה הקיץ (אפילו התלוננתי עליו כאן ).
קרם ההגנה של ד"ר פישר מצליח לעמוד בכל שלושת הבקשות שאי פעם רציתי ממקדם הגנה: ה obvious - להגן! הוא בעל SPF 50 ולמרות שאני שחומה, ההתעקשות שלי על מקדם גבוה, מעבר לחשש ממחלות כאלו ואחרות, נובעת בעיקר מהחשש לפיגמנטציה (טוב נו, וקמטים). מעבר לזה, הוא נספג במהרה ולא מעקצץ, משאיר סימנים או תחושה לא נעימה. ניתן למצוא אותו בכל פארם ושילמתי עבורו 50 ש"ח בערך מה שהופך אותו לגמרי לרכישה משתלמת. 


Now Foods - Tea Tree Oil
אין ספק שאני לא טיפוס של קיץ ולצערי עור הפנים שלי גם מסגיר את זה. אחרי תקופה יפה בחורף בה עור הפנים שלי הצליח להשתקם בעזרת שלל חומצות, שמנים ועוד ממתקים, מגיע הקיץ עם הלחות הבלתי נסבלת והורס לי את עור הפנים. צצים להם חצ'קונים, עור הפנים שומני מהרגיל ואפילו ביקור אצל הקוסמטיקאית לא מצליח להחזיר את המצב לקדמותו. הקפדתי קצת יותר על טיפול נקודתי בשמן עץ התה ובנתיים ראיתי שיפור קל. קיץ או חורף, מדובר במוצר חובה כפי שציינתי בעבר. (לרכישה מiherb)


Rainbow's Research - Green Clay
המסיכה הזו הופיעה בבלוג במועדפי הקיץ הקודם והנה היא מכבבת גם הקיץ הזה. 
מדובר באבקת חימר אותה יש לערבב עם מים, מיץ לימון או יוגורט (הצורה המועדפת עליי). לאחר ערבוב קל, מניחים את המסיכה לרבע שעה בערך ומרגישים איך כל האיכסוש נשאב החוצה. המסיכה מצליחה לאזן את רמת השומניות בעור הפנים בשימוש שבועי קבוע, לגמרי life-saver. (לרכישה מiherb)


Alba Botanica - Facial Mask, Papaya Enzyme
כטיפול של אחת לשבוע, אני מקפידה להשתמש במסיכת האנזימים של אלבה בוטניקה המכילה שפע חומרים פעילים ותמציות פירות (ואפילו קייצים! אננס, פאפאיה..) 


אני ממליצה לשמור את המסיכה במקרר לאפקט מירבי. יש לה מרקם gooey/'פודינגי' והיא לא אמורה להתייבש על הפנים, בניגוד למסיכות אחרות. מרגישים אותה אקטיבית מיד עם הנחתה. זה מתבטא במעין עקצוצים עדינים והיי, מבחינתי זה אומר שהאנזימים עושים את מה שהתחייבו לעשות! לאחר השימוש בה נותרת תחושה חלקה, רכה וסוג של "מחוטאת" בפנים. בהחלט עושה לי חשק לנסות עוד מוצרים מהחברה. (לרכישה מ iherb)


Etude House - I Need You! Sheet Masks
מסיכות בד קוריאניות, אהבתי הישנה והנצחית. גם מסיכות אלו הופיעו במועדפי הקיץ הקודם ואין סיבה שלא יככבו גם הקיץ. אין כמו להניח מסיכת בד ששהתה במקרר כמה שעות טובות אחרי שבוע מייגע, ובמיוחד אחרי השימוש באבקת החימר, להחזרת לחות לפנים. אני ממליצה על רב החברות הקוריאניות וניתן למצוא את רובן בebay או בbeautynetkorea.


Victoria's Secret - Total Attraction Fragrance Mist
שמתי לב שבשנים האחרונות עברתי לשימוש תדיר יותר במי גוף ומיסטים למיניהם וזנחתי את השימוש היומיומי בבשמים. אעדיף להשתמש בבשמים בעיקר בערב, לפני יציאה/מאורע חשוב, ובחורף, אז אני מחפשת את הריחות שילוו אותי לאורך כל היום. לעומת זאת קשה לי עם ריחות דומיננטים בקיץ, כך שהשימוש במי גוף הוא אידיאלי מבחינתי: הבקבוק נח לנשיאה בתיק וכך אני דואגת להתרענן כל כמה שעות. והריח? משגע. בתור אחת המגדירה את עצמה כ"בעייתית" עם ריחות, התאהבתי ואני מקווה לנסות עוד מוצרים בריח זה. קשה לי לתאר ריחות אבל מדובר בריח קליל ונעים, בויקטוריה מתארים אותו  כך: Cherry orchid and lily blossom.


  Maybelline - Fit Me! Foundation, L'Oreal - Infallible Foundation
השילוב ביניהם נבע מהסיבה שכל אחד בנפרד מפספס את הגוון שלי, בעיקר עכשיו כשהפנים שלי שזופות קצת יותר. האינפאליבל כהה מדי ובעל תת גוון וורדרד, והפיט מי צהוב מדי ובהיר לי. ערבוב בין השניים לשמחתי לא פגם בתכונות של כל אחד מהם. העמידות שלהם יחדיו מחזיקה בשקט 10 שעות בחוץ עם צורך לפדר מדי פעם. אני מאמינה שהאינפאליבל מקנה את העמידות בעוד הפיט מי מרכך את המראה, Dewy כהגדרתו, ומונע מהפנים מראה מאט/שפכטלי מוגזם. אם אתן מחובבות מראה הגלואו כנראה תעדיפו את הפיט מי לבדו.


מימין: Fit me, שמאל: Infallible

Benefit - Hoola
מתוודה שזה המוצר הכי אהוב עליי בחודשים האחרונים. הוא מוגדר כברונזר עם תת גוון קר ואני משתמשת בו לקונטור קליל ובסיסי ביותר, רק עד הרמה של להעניק קצת מימד לפנים. אי אפשר לטעות או להגזים איתו ואני די בטוחה שהוא ה summer crush שלי. (לרכישה בlookfantastic)


 Hoola

The Balm - Meet Matt(e) Nude Eyeshadow Palette
מכירות את זה ששוכב לו תקופה ארוכה מוצר שזנחתן, אתן נתקלות בו במקרה בשנית ומחליטות לתת לו הזדמנות? מפה לשם, הפלטה הזו מלווה אותי בעיקר בשבועות האחרונים ועדיין הצליחה להתברג למועדפי הרבעון האחרון. לדעתי היא די אנדר-רייטד ולא באמת ברור לי למה. אני יוצרת איתה מראה יומיומי טו-גו בדקות בודדות ובהחלט יש אפשרות ליצור איתה גם מראה מותאם לערב. עמידות הצלליות נשמרת מעל הפיינטפוט שלי עד לרגע בו אני מסירה את האיפור, ללא סימנים של crease מתעייף וסדוק (שונאת שזה קורה :( ). בהחלט מוצר שהפתיע אותי לאחרונה. (לרכישה באתר הפולני)


 בואו נדבר על זה רגע: עד כמה העיצובים של דה-באלם הורסים? ואי אפשר בלי התיאורים מלאי הרמיזות שלהם.. אין ספק שמאחורי החברה עומדים מעצבים מבריקים, You guys, deserve a cookie! 


Anastasia Beverly Hills - Dipbrow Pomade
הג'ל הזה מלווה אותי כבר הרבה מאוד זמן ומצליח להתמודד עם כל עונות השנה. גם בימים מיוזעים במיוחד הוא לא נמרח ושומר על עמידות, יקר אבל שווה את זה. (לרכישה בbeautybay)
 

MAC - Ambering Rose Powder Blush
את הסומק הזה קיבלתי במתנה מאחותי וקצת התלבטתי לגביו בהתחלה. למעשה, אפשר לומר שאפילו הייתי אחוזת אימה במקצת. כלומר, תביטו בו רגע.


הוא אדום(!) אין מצב שהייתי קונה אותו ביוזמה שלי, מישהו אמר coulrophobia? 
ובכל זאת, החלטתי לנסות אותו.. מדובר במוצר שקל ונוח לטשטש ומחמיא לגוון העור שלי (להזכירכן אני NC42 כך שלא בטוחה שלא יראה "ליצני" על בהירות). מאחר והסומק מוגדר כsheertone, היה בי חשש שהוא מנצנץ ושימרי, דבר שהתבדה. הוא כן משאיר מעט גלאו ומראה קורן כל עוד נוקטים בגישת ה a little goes a long way. בסופו של דבר לא בחרתי בו (הוא בחר בי..) ואני מרוצה שיצא לי להתנסות לחיוב עם מוצר שדווקא מעבר לקומפורט זון שלי (:  


  
ימין: תאורת חדר Hoola, Ambering rose שמאל: אור שמש  

יצא לכן להתנסות עם חלק מהמוצרים בפוסט? יש לכן המלצה מיוחדת לקיץ שאסור לפספס? שתפו אותי!
בברכת "אל תשכחו לשתות" ו"אמן שלא אנטוש את הבלוג לעוד רבעון",
ספארקלי 3>

מוזמנות לעקוב אחריי בסנאפצ'אט sparklycakepop


דבר נוסף ואחרון, אני מודעת לעובדה שהבלוג כרגע לא הכי "מסודר", הוא זמנית בשיפוצים ועובר עיצוב מחדש.

6 תגובות

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall