יום שבת, 30 באפריל 2016

מועדפי חורף : חודשים ינואר + פברואר

היי לכולם, 
שוב זה קורה- מתנצלת שלא יצא לי להיות יותר פעילה בבלוג ולעקוב קצת יותר אחרי בלוגים אהובים אחרים בתקופה האחרונה. היו מס' אירועים והחלטות שאילצו אותי לחלק את תשומת הלב שלי, ביניהם גם מקרים פחות נעימים. וכן, למרות שעוד לא לחלוטין התאפסתי על עצמי, אני מוצאת קצת זמן פנוי ומשתפת אתכם בעוד פוסט.
הפעם החלטתי לשתף במשהו קצת שונה, המועדפים שלי לחודשי החורף החולפים. יאפ, אני מדברת על ינואר-פברואר, זה היה די מזמן, אני יודעת, אבל ככה זה כשהתכנון להוציא את הפוסט הזה היה במרץ. בכל מקרה, פוסטים שעוסקים בפייבוריטים תמיד מעניינים אותי ואני מוצאת את עצמי נחשפת למוצרים חדשים בעקבותם, כאלו שלפעמים עובדים לי יותר או פחות.


בגזרת טיפוח הפנים, אין טיימינג מתאים יותר לחומצות וחומרים פעילים מאשר החודשים הקרים.
מדי בוקר, לאחר שטיפת הפנים וניקוי קליל עם מי פנים, השתמשתי בסרום Intense defense with Vitamin C של אבלון אורגניקס, אותו סקרתי לא מזמן כאן. הסרום העניק מראה בהיר וקורן יותר לאורך זמן השימוש בו.
במזג האוויר הקר שליווה אותנו בחודשים אלו, עור הפנים שלי היה זקוק להזנה עשירה גם בבקרים. כאן נכנס לתפקיד ג'ל הפנים של מיזון, Snail recovery gel cream המכיל בתוכו, כן כן, ריר של חלזונות. אז נכון שעכשיו יהיו ביניכן כאלו שיעוו את פניהן בגועל, אבל היי, מעבר לעובדה שהג'ל נספג במהירות, לריר החלזונות מיוחסות תכונות אנטי אוקסידנטיות ושיקומיות ואכן הרגשתי שעור הפנים גמיש ובהיר יותר באזורי פיגמנטציה.
בערב, לאחר הסרת איפור יסודית, עברתי לפילינג קצר עם Murad - AHA/BHA exfoliating cleanser , פילינג עדין שמכיל חומצות ומשאיר את העור רך רענן ונקי מתאים מתים ושאר מרעין בישין. את הפילינג קיבלתי כדוגמית מתנה על הזמנה מספורה, בהזדמנות הראשונה שתהיה לי לבקר שם אני בהחלט הולכת לקנות את המוצר בגודל המלא ולבדוק עוד מוצרים מהחברה.
לאחר ניקוי יסודי התמדתי מדי ערב, כל החורף, במריחת החומצה הגליקולית 10% עליה דיברתי די הרבה בבלוג. עכשיו כשהתחיל הקיץ היא מסוכנת לשימוש (אלא אם כן נשארים בבית/מתמרחים היטב בקרם הגנה לפני יציאה) כך שאני נאלצת להמנע ממנה. בהחלט הולכת להעביר את הקיץ בחשש שחסרונה יתן אותותיו בעור הפנים שלי :(


בגזרת טיפוח הגוף, לא תמצאו ניחוח הולם יותר לסתיו-חורף מאשר המוצרים של סבון בריח Lavender-Apple. קניתי את שמן הרחצה שלהם וקרם הגוף בריח הזה ולא הצלחתי להביא את עצמי להשתמש במוצרים אחרים, הריח כבש אותי! מעין מתיקות עדינה של קינמון ותפוח. שמן הרחצה כבר נגמר לי כך שמקווה לחדש מלאי בקרוב. 


חורף מבחינתי זו העונה הכי מתאימה לשימוש בבשמים, לא מזיעים ורמת הpH של העור שלי לא משבשת את הריח המקורי שלהם בעונות הקרירות יותר. בושם שהתחבב עליי במיוחד ותמיד הריח נפלא על אחרות, ולשמחתי בעונה זו גם עליי, הוא Miracle של Lancome. 
בימים קלילים יותר אני מעדיפה להשתמש במי גוף, התחבב עליי במיוחד הריח המתקתק וה'הו כה מתאים לחורף' Marshmallow-Pumpkin Latte של Bath & Body Works. נשמע כאילו יצא הישר מהתפריט של סטארבאקס :)


בגזרת האיפור, היו המון מוצרים להפתעתי, שנמצאו בשימוש תדיר. הכנתי מקבץ של המועדפים ביותר:
הצללית La La של Colourpop, צללית זהובה עדינה המתקבלת באופן מחמיא על העפעף (סוואצ'ים תוכלו לראות כאן).
הStarter Kit של מייקאפ גיק, היה אצלי בשימוש יומיומי למראה קליל וטבעי, בעיקר הצלליות Mocha, Cr'eme brulee, Cocoa bear. למעשה, הקיט הזה עדיין נחרש וכבר כמעט אפשר לראות פאנים..
ערכת הקונטור של Kat von D באמת צריכה פוסט משל עצמה, אבל מרגיש לי שעד שאסקור אותה היא תהיה חצי ריקה.. בתמונה- הערכה ידעה ימים טובים יותר, בפועל כל הצד של ההיילייטינג כבר עם פאנים :( ובכל זאת אקדיש כמה מילים: הפלטה הזו היא בין המדהימות שיצא לי להשתמש בהן. המרקם חמאתי ובעיקר נח וקל לטשטוש, נקודה חשובה כשמתעסקים בקונטורינג. הפיגמנט מאוד דומיננטי ולכן צריך לעבוד מאוד בזהירות איתה, שכן a little goes a VERY long way. 
לשימוש מוצלח, ממליצה על הזיווג בין הפלטה למברשת ה F40 של Sigma. המברשת אוספת בקלילות את החומר ומאוד נוחה לטשטוש אחיד.


מוצרים נוספים שאהבתי הם הקונסילר Fit me של מייבלין והקורקטור Peach lustre של מאק. (יאפ, הקורקטור מציל החיים הזה מככב שוב בבלוג לאחר שנבחר במועדפי השנה) בחורף אני מחובבות הגבות היותר דומיננטיות, מראה שאפשר לבנות עם ג'ל הגבות של Anastasia Beverly Hills, ג'ל מושלם. עמיד, קל למריחה והכי חשוב, כל אחת יכולה למצוא את הגוון שלה.


אי אפשר לדבר על החורף מבלי להזכיר שפתיים כהות. העונה התחבבו עליי שני שפתונים נוזליים:
Jinx של Lime Crime : מעין סגול כהה ואטום עם נגיעות של אפור. מתאים לחובבות המראה הדרמטי ;)
Sad Girl של Anastasia Beverly Hills : צבע משגע של בורדו כהה ומטאלי. לא יכולתי להרגע עד שהנחתי עליו את ידיי! בכל אירוע שצץ הוא הראשון שבחרתי לשימוש, easily.
התמונות לא עושות חסד עם המציאות כך שאמליץ לכן לשוטט בגוגל..


מימין (ללא פלאש) משמאל (עם פלאש) : ג'ינקס, סאד גירל, בהתאמה

לסיום, נקודה מעניינת (או שלא..) לגביי: לאחרונה, אחרי 3 שנים אינטנסיביות של לימודי תואר לא פשוטים, אני משתדלת להכניס קצת רוגע ושלווה במטרה לאפס קצת את הצדדים הלחוצים שבאישיות שלי. מסתבר שהעובדה שאני נלחצת בקלות מהצבה והגשמה של יעדים ומטרות, זה חלק מובנה בי שכנראה נובע מהשאיפה להצליח, ולא כפי שרציתי להאמין, משהו זמני- "זה הכל בגלל תקופת המבחנים הזו!" (תדמיינו את זה עם דמעות ועטיפות שוקולד ריקות מסביב..)
אני משתדלת לסדר את סביבת העבודה שלי בבית, לדאוג שהחדר נקי ומאורגן, שהכל במקום. בכל פעם שמשהו מערער לי קצת את המחשבות בנוגע לעתיד, אני יושבת וכותבת יתרונות אל מול חסרונות בהחלטות חשובות וזה קצת מקל עליי בלקיחת החלטה. התקופה האחרונה לא פשוטה בשבילי ואני ניצבת מול דילמה שלא לחלוטין אני שלמה עם ההחלטה שכנראה אקח, אבל זה חלק מלהיות אדם מבוגר. אפשר לראות שאחד הנרות האהובים עליי, Frosted Cranberry, של Bath & Body Works, הולך ומתכלה, אחרי שעות וימים שביליתי לצידו, חלקם נעימים יותר או פחות. ובכל מקרה, אם יוצא לכן לרחרח אותו, נסו ולא תתאכזבו! 

מאחלת לכולנו השלמה והגשמה עצמית 3> עד הפוסט הבא,
קייקפופ~




אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall