יום ראשון, 31 ביולי 2016

פוסט אמפטיז ! empties #3

היי לכולם! 
לאור העובדה שהצטברו לי הרבה מוצרים שסיימתי בחודשים האחרונים ולא טרחתי לעדכן כאן (החיים, אתם יודעים), אני גאה להציג סופסוף פוסט אמפטיז שלישי בבלוג. בפועל מאז צילום התמונות עברו לפחות חודשיים-שלושה כך שנאספו עוד מוצרים שיצטרפו לפוסט הבא בסדרה.


יאללה, מתחילים!



Sabon - Shower Oil in Lavender-Apple
שמן רחצה שלא רציתי שיגמר. מרכך את העור ומותיר תחושה נעימה ונקייה. כפי שסקרתי בעבר, ריח התפוח-לבנדר מעלף חושים! מחיר לפני מבצעים 69 ש"ח, הכמות המכובדת- 500 מ"ל, הופכת את הרכישה למשתלמת. מתכוונת לרכוש אחד חדש במהרה.

Bath & Body Works - Jingle All the Way
ג'ל רחצה חביב ממהדורת החגים האחרונה בריח קלמנטינה ואשוח. הריח נעים אבל המוצר עצמו לא יוצא דופן במיוחד.

Loire - Peeling Soap in Talc de Matin
פילינג גוף בריח טלק נעים. הגרגרים לא עבים מדי, מה שהופך אותו למתאים לשימוש יומיומי. את המוצר אמא רכשה לי במתנה ולא הכרתי את החברה לפני כן, התרשמתי שהמוצר איכותי, עשיר בשמנים ודברים טובים. מקווה להתנסות באחד הסקראבים שלהם בעתיד. מחירו 60 ש"ח. (לרכישה באתר הרשמי)

Hean - Slim Peeling, Salt Body
את הפילינג רכשתי מהאתר הפולני במחיר מצחיק של 13 זלוטי. הייתי מגדירה את המוצר יותר כסקראב ולא פילינג מאחר ויש בו מלחים גסים שלא מתאימים לשימוש יומיומי לדעתי. המוצר בסך הכל בסדר אבל כמעט פצע אותי במקלחת חמה מדי (יאפ, אני מאלו שמנקים את עצמם בשפשופים עד זוב דם..) כך שכדאי להזהר שלא להיות אגרסיבים מדי. הריח לא נעים ולכן אם ירכש בעתיד, יהיה בניחוח אחר. אגב, לא בדיוק הבנתי את ההקשר אבל המוצר כנראה מתיימר לעשות איזשהו קסם בהעלמת סימני מתיחה או משהו שקשור לtoning. שקר כלשהו, בקיצור. (לרכישה באתר הפולני)

Laline - Vanilla Patchouli Body Souffle
את המוצר הזה נאלצתי לזרוק כשהוא עוד סגור מהסיבה שלא שמתי לב אליו בזמן והתוקף שלו עבר :( בוהו.


דאודורנטים שונים של דאב, גארניה וקרליין. אני מאוד אוהבת ריחות פרשיים כשזה מגיע להגיינה אבל הדבר הראשון שאקפיד עליו הוא מוצר ללא אלומיניום ואלכוהול. אפשר למצוא אותם בפארמים במבצעים כמעט תמיד.

Life Flo Health - Pure Rosehip Seed Oil
אני חובבת שמנים בשגרת טיפוח הפנים שלי, לא סוד. אמנם שמן המרולה הוא ה holy grail שלי אבל גם לרוזהיפ ביצועים טובים והוא נרכש בשנית. אני משתמשת בשני סוגי השמנים לסירוגין למרות שעכשיו בקיץ קצת זנחתי אותם וחסרונם עושה שמות בעור הפנים שלי. ברוזהיפ אני משתמשת גם לקצוות השיער שלי ולכן הייתי שמחה אם היה לו ריח פחות דומיננטי, בעיקר כי גם לוקח לו קצת זמן להתנדף. (לרכישה בiherb) 

Acure - Marula Oil
הכל כבר נאמר לגביו.. ובמשפט: הוא כיכב במוצרים שעשו לי את 2015. הגיבוי כבר נמצא בשימוש! (לרכישה בiherb)


Batiste - Dry Shampoo in Blush
במיוחד במזג האוויר הזה, אני משתדלת שלא לחפוף מעבר ל3 פעמים בשבוע כי השיער שלי מתייבש ונשבר במהרה. הבטיסט הוא סוג של a life saver ואחד חדש כבר בשימוש. 20-25 ש"ח בפארמים.

Life - מסכת לשיער יבש
מסיכה נחמדה שנרכשה במבצע של 10 ש"ח באחד הפארמים. במחיר כזה, ממליצה להתנסות.

 Careline -  Face Skin Gard SPF50
שמעו, just.. DON'T. קרם הגנה זה לא. גם לא סתם קרם. יותר לכיוון חומר במצב צבירה נוזלי שמסרב להיספג, משאיר סימנים ומעקצץ. אה, ובסיס מרושע מתחת לאיפור. מבטיחה שיכולתי לשמוע אותו מגחך למראה הפנים נוטפות המייקאפ שלי אחרי שימוש בו. הייתי רחוקה מלסיים אותו אבל לא היה לי מה לעשות איתו אז בייוש. קרם הגנה ראוי סקרתי כאן.

Himalaya Herbals - Under Eye Cream
שמעתי המון דברים טובים על הימלאיה ובאמת מדובר על קרם חביב וקליל שנספג במהרה ומספיק להמון זמן. תוסיפו לזה גם מחיר מצחיק. אבל, אם אני משווה אותו לקרם העיניים של ד"ר עור למשל (בחיפושים אחר יורש ראוי..), החבובצ'יק הזה אוכל אבק. אישית לא הרגשתי שהוא מעניק מספיק לחות וגם לא ממצק כמו ד"ר עור. הקרם הזה יתאים בעיקר לנשים צעירות ולכן אני לא רואה את עצמי רוכשת אותו בקרוב. (רגע, קראתי לעצמי זקנה הרגע?!) (לרכישה בebay)

Gade - Icon Hand Cream
את קרם ושמן הגוף מסדרת הIcon של ג'ייד אני דווקא מחבבת, והריח עצמו נעים ועדין, אבל למרות השימוש בקרם הידיים נשארת תחושת יובש. הוא לא מספק את הלחות שאני צריכה כך שלא יירכש שוב.

Hlavin - Love Line White Hand Cream
קרם ידיים שהיה כלול בסט שנרכש. הריח אמנם משגע אבל הקרם לא נספג מהר מספיק מבחינתי ונותרת קצת תחושה דביקה. לא יירכש שוב.

Health & Beauty Dead Sea Minerals - Treatment Hands & Nails Cream
את הקרם הזה ניתן למצוא במגוון ריחות בכל פרפמוריה ובמחירי רצפה, אבל לצערי אני לא מצליחה למצוא את הקרם הספציפי הזה! :( התיאור היחיד על גביו הוא שהוא מכיל שמן אבוקדו, תמצית של עץ התה, אלוורה וויטמינים C, E. זה קרם טוב וטיפולי כהגדרתו ומבחינתי הוא אידיאלי- מעניק לחות, נספג במהרה ויש לו ריח ממש נעים ועדין של טופי וצמחים. יאפ, מעולם לא הכחשתי כמה אני גרועה בתיאורי ריחות... 

Life - Foot Care
קרם עם ריח לא נעים וביצועים נמוכים (או, גם מסריח וגם לא עושה כלום!). לא יירכש שוב.


עוברים לקצת איפור ומה שמסביב..


Garnier - Micellar Cleansing Water
אני משתמשת במי פנים וטונרים באופן יומיומי ולמען האמת, מאז צילום התמונה סיימתי עוד 3 (!) בקבוקים.. טכנית, אחד וחצי כי אחותי ואני חולקות אותם. אני מחבבת אותם והם הופיעו גם בפוסט האמפטיז הקודם.

Health & Beauty Dead Spa Minerals - Eye & Face Makeup Remover Wipes
מודה שאני לא כ"כ משתמשת במגבונים ומבחינתי הם לא תחליף להסרת איפור, לכן גם לקח לי נצח בערך לסיים אותם ולכן גם אין לי באמת חוות דעת על הביצועים שלהם. מעבר לזה, אם להיות כנה, השימוש העיקרי שלי בהם היה לניקוי השפתיים והגבות ממייקאפ. אה, וניקוי האף של החתולים שלי. והאוזניים שלהם. וקצת מתחת לעיניים. מקווה שלא הסגרתי את העובדה שאני קצת cat-lady.

L'Oreal - Micellar Gel Sensitive Eye Makeup Remover
מדובר על נוזל במרקם ג'לי להסרת איפור עיניים. הוא מתמודד היטב עם הסרת איפור, אבל חשוב לי לציין שאני משתמשת בו לאחר שימוש בבאלם של קליניק ושטיפה בסבון פנים, כך שמלכתחילה לא נותרת לו יותר מדי עבודה. אני בהחלט מעדיפה את הג'ל על פני מסירי איפור דו-פאזיים והעובדה שהוא לא גירה את העיניים הרגישות שלי מעוררת כבוד. תמיד במבצעים של 20-25 ש"ח, אפשר למצוא אותו בפארמים ואפילו בסופר הקרוב! משם רכשתי אחד חדש לא מזמן.


Pupa - Ultraflex Mascara
אני תמיד רוכשת אותה במבצעים, אחת המסקרות האהובות עליי (מברשת סיליקונית פור לייף) ותנו לי להשוויץ, סיימתי עוד אחת מאז שהתמונה צולמה D:

Essence - LASHmania Mascara
מברשת רחבה מדי, דבר שלצערי עירב אותי בלא מעט תאונות (מכירים את זה שהצלליות מתלכלכות ממסקרה? והגבות? והאף? אז כזה). היא הושמצה גם בפוסט האמפטיז הקודם ולא ברור לי למה רכשתי אותה שוב. חוץ מהמסקרה maximum volume הירוקה, אני כל פעם מחדש מתבאסת מהמסקרות של אסנס, כך שלא נותר לי אלא לתהות- אולי זה לא הן, זו אני?


Clinique - Long Last Glosswear in Mystic
גלוס באריזה מוקטנת שאני קצת מתביישת לומר, אבל ליווה אותי כמה שנים טובות. הצבתי לי ליעד לסיים אותו מחשש שתוקפו יתפוגג בקרוב. לא דביק או מנצנץ מדי ומחמיא לגוון השפתיים הטבעי שלי. (לרכישה בClinique)

 Clinique - Mystic



Bobbi Brown - Moisture Rich Foundation in Warm Natural 
מטרה נוספת ששמתי לעצמי בתקופה האחרונה היא לסיים מייקאפים שפתוחים אצלי זמן מה. את זה של בובי רכשתי באלקליל עודפים ובסך הכל הוא סביר. לא עמיד במיוחד ולכן מתאים יותר לסתיו/חורף. אהבתי את העובדה שהוא נותן מראה יותר 'חי' לפנים, אבל יחד עם זאת עליי ספציפית הוא התחמצן די מהר והריח שלו היה חזק מדי בשבילי. לא יירכש שוב. 

Revlon - Colorstay in Natural Tan 
אחד המוצרים עם הכי הרבה ווייב סביבם ואני מבינה למה. מעבר לעובדה שהוא עמיד, גם ניתן לבנות אותו, למרות שלדעתי פאמפ אחד מעניק כיסוי מספק. הדבר היחיד שמצער אותי זה שאני לא מוצאת את הגוון שלי עכשיו בקיץ, באתר הפולני, שם הוא נמכר במחיר זעום לעומת מחירו בארץ. יצא לי לסיים מאז גרסה יותר מוצלחת שלו, במרקם הWhipped cream שתכנס לפוסט האמפטיז הבא.


Maybelline - Instant Age Rewind in Medium
אני כל הזמן במרדף אחרי הקונסילר הבא (אה, וקרמי עיניים, זה כרגע אישיו אצלי מסיבה לא ברורה). הקונסילר הזה מצויין, לא מדגיש קמטוטי הבעה או נותן תחושה כבדה מדי. החסרונות היחידים שלו לדעתי, הם שהוא לא קיים בקשת גוונים רחבה יותר, ושצורת השימוש שלו דרך הספוגית היא לא הכי הגיינית. (לרכישה בbeautyjoint או blue scandal)

L.A. Girl - Pro Conceal in Toffee
הוא אמנם סמיך ממנו, אבל מדובר בקונסילר שנותן פייט מכובד לפרולונגוור של מאק. מאז הגוון הראשון שלי, טופי, נרכשו גוונים נוספים לקונטור, היילייט וקורקטורים. אלטרנטיבה זולה ומעולה. (לרכישה בebay)


Avene - Thermal Spring Water
לא מאמינה שיש מישהי שלא מכירה את המוצר המוצלח הזה. מדובר בספריי מים תרמליים לעור רגיש. הוא רב שימושי ומתאים להרגעת העור לאחר כל מיני טיפולים, לרענון יומי, להענקת מראה קורן יותר לאיפור הפנים או לאחר שטיפת הפנים ולפני מריחת קרמים שונים. אני מעדיפה את האריזה המוקטנת של ה50 מ"ל מהסיבה שהוא לא תופס יותר מדי מקום לנשיאה בתיק, אבל הוא קיים גם בגרסאות של 150/300מ"ל. בהחלט יירכש שוב. (לרכישה בmedilink או בechemist


MAC, L'Oreal, ביוטיקר
אני מחסלת פודרות כמעט כמו שאני מחסלת מסקרות ותמיד אפשר למצוא אצלי לפחות שתיים פתוחות: בתיקים שונים ובשידה. בתור בעלת עור פנים שומני, אחד החששות הכי גדולים שלי זה לשבת מול מישהו ולהחזיר לו את השתקפותו דרך האף המנצנץ שלי. הפודרה של מאק עוברת אחר כבוד לשקית הבאק טו מאק ובמקומה תרכש אחת חדשה. מהפודרות של לוריאל וביוטיקר אני מרוצה גם כן, ואם אמצא גוון יותר קולע לשלי הן יירכשו שוב. גם כאן, בדומה לאובססיית הקונסילרים שלי, המרדף אחרי פודרה שגם תעשה את עבודתה נאמנה וגם תדייק בגוון שלי, נמשך. 

אז זה היה הכל להפעם, מקווה שלא מצאתן את הפוסט כמייגע מדי, ואם כן, לפחות תודו שמגיעה לי טפיחה על השכם על השלל שהצלחתי לסיים. והיי, brace yourselves, בקרוב פוסט אמפטיז נוסף ועמוס לא פחות.

מוזמנות לעקוב אחריי בסנאפצ'אט sparklycakepop

5 תגובות

  1. אהבתי את הפוסט! גם אני מתכננת כזה אבל בסרטון

    השבמחק
  2. בשעה טובה חזרת אלינו אהובה!!! תגידי לאן נעלמת!?!?

    השבמחק
    תשובות
    1. לא מצאתי ממש את הזמן! אני נוראית, אני יודעת.. :)

      מחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall