יום רביעי, 31 באוגוסט 2016

Glambot Haul #1 : השלל שלי מגלאמבוט

הפוסט של היום מציג את החבילה הראשונה שלי מ Glambot.com ואת כל הפרטים שכדאי לדעת לפני שמוציאים הזמנה.
מוזמנים להמשיך לקרוא.


גלאמבוט הוא אתר שמציע מוצרי איפור וטיפוח מחברות שונות, כמו Urban Decay, MUFE, Kylie Cosmetics, Mac, Benefit, ABH, Too Faced ועוד. ישנם גם מוצרים בסקאלה הנחשבת ל high end כמו Chanel, Burberry, Armani, Marc Jacobs ועוד.
ההיצע באתר הוא כזה המוגדר כpre-owned, דהיינו "יד שניה". המוצרים עוברים סניטציה והערכת איכות, וככאלו מתומחרים בהתאם. כל מוצר מסווג ע"פ שני קריטריונים, שהם Fill, כלומר כמות, הנעה בטווח בין 30%-100%. המלצה שלי, לבחור מוצרים שהם 80% ומעלה. סיווג נוסף הוא Condition, כלומר מצב, מעין הערכת איכות, הנעה בין Fair ל Good. אני ממליצה לבחור מוצרים המוגדרים כ Good. התמחור שניתן למוצרים באתר הוא ביחס למחיר הרשמי של המוצר ובתלות כמובן במצבו ואיכותו.


אז למה כן?
גלאמבוט מתחייבים על אותנטיות המוצרים כך שאין חשש מרכישת זיופים.
המוצרים עוברים ניקוי יסודי לרמה מספקת של הגיינה ללא פגיעה באיכות המוצר.
באתר חברות שונות שקשה להשיג אונליין עם משלוח לארץ, למשל, Nars, Kat von D, Lorac, Tarte, Hourglass ועוד, מה שמהווה פתרון נח לרכישת מוצרים נחשקים שונים בסל קניה אחד.
מוצרים המוצעים בארץ, כמו מאק או בובי בראון למשל, ניתן למצוא לרב עם פער במחיר לטובת האתר.
לאספניות שבינינו, מדי פעם צצים פריטים ממהדורות מוגבלות, שימו לב שהם מתומחרים בהתאם.
ישנה אפשרות למכירת מוצרי איפור, כלומר, האתר עצמו מציע שירות בו הוא קונה מוצרי איפור המשתייכים לחברות אותן הוא מציע. לפרטים נוספים, לחצו כאן.
מדי פעם גלאמבוט מכניסים מוצר קטן או דוגמית כלשהי חינם להזמנה. לצערי לא קיבלתי הפעם, אולי בהזמנות הבאות. 
אם יש מוצר שאתן מעוניינות בו אני ממליצה למהר ולחטוף אותו כי האתר עובד בשיטת "כל הקודם זוכה".

משתפת אתכם בהזמנה הראשונה שלי מהאתר. בהיותי אני, סקפטית וחשדנית, ביצעתי הזמנה קטנה וצנועה מחשש להתאכזב. ספויילר: אני מרוצה מאוד מהשלל הקטן וזו בהחלט לא הרכישה האחרונה שלי משם!
הערה: לאחר קבלת המוצרים, אני אישית חיטאתי אותם בשנית עם אלכוהול, you can't be too careful אבל חשוב לציין שגלאמבוט מציינים כי כל המוצרים הנשלחים בטוחים לשימוש.

MAC Empty Pro Palette 4 Eyeshadows 
מדובר בפלטה ריקה לארבעה פאנים. הבנתי שאני זקוקה לאחת כזו לאחר שצלליות הפאן של מאק נפלו לי כמה פעמים מה Z palette, הן לא מתמגנטות בה בצורה מוחלטת. הפלטה הוגדרה ב100% ובאיכות Fair, הצד החיצוני שלה שרוט מעט, לא משהו בולט מדי.
המחיר ששילמתי: 6.60$. יש אחת זמינה כרגע במחיר יותר נמוך.



MAC Eyeshadow Refill in Wedge & Bronze
צריך למלא את הפלטה, לא? הוזמנו שתי צלליות שחשקתי בהן זמן מה.


Wedge (לחצו לרכישה) - צבע מעבר קר, מעין חום אפרפר. 
Bronze (לחצו לרכישה) - כשמה כן היא.. צבע ברונזה חם שיראה נהדר על העפעף (ואז מה אם יש לי מליון ווריאציות כאלו..) 
שתיהן הוגדרו במצב Good, 80% ואפשר לראות שהן רק הוסווצ'ו והן בהחלט מעל 80% תכולה בפאנים. המחיר של כל אחת עמד על 5.40$.



והנה הן לאחר ביות..


NARS Velvet Matte Mini Lip Pencil in Cruella 


מוכרחה לציין שהמוצרים של נארס מרגשים אותי בכל פעם שאני מתפנקת באחד מהם. ובאמת כבר זמן מה שרציתי לנסות את עפרונות השפתיים שלהם מסדרת ה Velvet Matte. די התלבטתי בין הגוונים Cruella ו Dragon Girl זמן מה, ולבסוף שפתון העפרון הראשון מביניהם שראיתי בגלאמבוט לא השאיר מקום להתמהמה..


מיד לאחר הצילומים הנחתי את קרואלה על השפתיים ולהלן רשמיי: צורת ההנחה מאוד נוחה לשימוש והגימור המתקבל הוא באמת מאט (ומהסוג החביב עליי, לא שפתוני ליקוויד למיניהם). הוא לא מתיימר להיות עמיד או kiss-proof והוא באמת לא כזה, אבל אציין לטובה את העובדה שהוא שרד עליי 4 שעות בהן שתיתי ואכלתי בננה (ווידוי, גם עוגיה), והוא אפילו נראה בדיוק כפי שהיה כשהנחתי אותו. אחרי ארוחת הצהריים כבר לא נשאר ממנו יותר מדי, והיה צורך לחדש אותו. 


ניתן לראות שמעבר לניקוי השפתון-עפרון, חידדו וקטמו את הראש שלו לזהירות מרבית שזה מעולה בעיניי. 
בחרתי את הגודל המוקטן שלו משתי סיבות: נוחות- נכנס בקלות לתיק האיפור, ובנוסף בגלל העובדה שלא באמת סיימתי שפתון בחמש השנים האחרונות.. 
תת הגוון של קרואלה הוא קר-כחול והוא אדום עמוק, צבע שמחמיא לכל אישה לדעתי (ובונוס! מדמה מראה שיניים לבן יותר).
הוא עלה לי 9$ וכרגע הוא זמין בגלאמבוט במחיר נמוך יותר.

MAC Lipstick in Whirl 


המוצר האחרון בהזמנה הענווה שלי הוא הכי מרגש! למה אתם שואלים? מהסיבה שמדובר במוצר שהיה 100% חדש באריזה ולא שומש לפני כן! מעבר לעובדה שאני חושקת בגוון הזה כבר זמן מה, גם המחיר ששילמתי, 16.15$ הופך אותו למציאה של ממש. 


מדובר בגוון Whirl בגימור מאט, גוון שהיה קיים כעפרון שפתיים ותפס פופולריות בזכות קיילי ג'נר. מאק השיקו אותו כשפתון בשנה שעברה והוא קיים כחלק מהליין הקבוע שלהם. אפשר להבין למה הוא כ"כ מדובר, זה צבע ניודי יומיומי, מעין dirty rosy-brown. יש לי גם את Velvet Teddy ואם אתן שחומות כמוני ומחפשות גוון ניודי יומיומי, בהשוואה אליו דפנטלי לכו על whirl.

קצת סוואצ'ים:

מימין לשמאל בתאורת חדר: 
 Bronze, Wedge (MAC) ; Cruella (Nars) ; Whirl (MAC)

מימין לשמאל בשמש: 
 Bronze, Wedge (MAC) ; Cruella (Nars) ; Whirl (MAC)

מה עוד כדאי לדעת?
המשלוח עומד על 10$. 
אם זו קניה ראשונה שלכם, בהרשמה לאתר תקבלו קוד שמקנה 30% הנחה מההזמנה. שימו לב שהקוד מוגבל ל72 שעות מההרשמה.
לחיצה כאן תקנה לכם 5$ הנחה מההזמנה (קישור אפיליאייט).
על ההזמנה שלי לא צויין מחיר והבנתי שגלאמבוט בד"כ נוהגים כך, היפותטית אפשר לקחת את הסיכון ולהזמין מעל 75$ מבלי להתפס ע"י המכס. המשלוח הגיע תוך 3 שבועות בערך.


אשמח לשמוע אם כבר יצא לכן להזמין מגלאמבוט, ואם כן, איך היתה החוויה שלכן?
האם יש כאן מוצרים שהתנסתן איתם? אהבתן/תיעבתן?

בנוסף, אשמח אם תעשו לייק לעמוד הבלוג בפייסבוק (מתוכננת הגרלה כשהעמוד יגיע ל200 לייקים!)
ואתן גם מוזמנות לעקוב אחריי בסנאפצ'אט, הכינוי הוא sparklycakepop

פיס אאוט!~

תגובה 1

  1. נורא רציתי לקנות את הפלטה הריקה של מאק כי יש לי בדיוק 4 צלליות בודדות שלהם, אבל אני לא מבינה איך מפרקים אותם מהאריזה... אפילו המוכרת אמרה לי לנסות להבין איך להוציא את הצללית קודם ואז לקנות :)

    השבמחק

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall