יום שני, 24 באוקטובר 2016

מועדפי קיץ: אוגוסט + ספטמבר


אז אוגוסט נגמר רשמית וטוב שכך! הוא היה אחד החודשים הפחות נעימים שעברו עליי ומצאתי את עצמי מתוסכלת לא מעט מכל מיני סיבות. יאפ, כאילו שהחם, או הלחות אם לדייק, לא היו מבאסים מספיק. בספטמבר היתה מגמת שיפור ועכשיו כשמזג האוויר נרגע ואפילו מתחיל להיות נעים בערבים, (הסתיו כאן רשמית!) ועם כל עוגות הדבש מסביב, יש תקווה לשנה טובה יותר (:
בכל מקרה, הגיע הזמן לשתף במוצרים שהתחבבו עליי בחודשיים האחרונים ומסכמים את הקיץ באופן רשמי.

Bath & Body Works - White Citrus Body Mist
מדובר במוצר שכיכב בעבר, והפעם בגודל מלא. מי גוף בריח של פירות הדר חמצמצים ומרענים, אני גרועה בתיאורי ריחות אבל אם יש עונה שמתאימה לתאר את הריח- קיץ!

Reviva Labs - Elastin & Collagen Skin Toner
הטונר הזה כבר זמן מה חלק משגרת הערב שלי. אני טופחת אותו לעור הפנים עם צמר גפן לאחר שגרת הסרת האיפור, שטיפה יסודית ושימוש במי פנים. הוא נספג מאוד מהר ואני מרגישה שהעור שלי ליטרלי 'שותה' אותו. הטונר הזה מתיימר להיות בעל תכונות אנטי אייג'ינג ואני יכולה לומר שאני משתמשת בו ברציפות, סיימתי כבר שליש ממנו ואכן מורגשת תחושת מיצוק בבוקר למחרת.

Mac - Fix Plus
יש משהו שלא נאמר על אחד המוצרים הכי מפורסמים של מאק? מקפידה להשתמש בו כדי לקבל גימור dewy ותחושה מרעננת (והריח!).


Caudalie - Beauty Elixir
אני משתמשת בו בשגרת הבוקר שלי, לאחר ניקוי עם מי פנים. כמה שפריצים שנספגים במהירות עם ריח צמחי שאני אישית מחבבת. מעבר לתחושת הרעננות שהוא נותן, לאחר הספיגה המהירה שלו נותר מעין גלאו שנשאר עם הנחת האיפור. מבאס שהוא כ"כ יקר, אבל הוא התחבב עליי כ"כ עד שאני בהחלט רואה את עצמי רוכשת אותו בפעם הבאה בגודל המלא. (לינק לרכישה)

La Roche-Posay - Hydraphase Intense Yeux
אוגוסט היה החודש הכי חם הקיץ כך שכל מה רציתי כשכבר נאלצתי לצאת החוצה מהמזגן וgetting social היה להניח קרם הגנה ומשקפי שמש. אה, ואת קרם העיניים המוצלח הזה! כמו שכבר אפשר להבין, בקיץ חשוב לי, בעיקר בבקרים, להשתמש במוצרים שיספגו מהר ויפעילו את הקסם שלהם תיק תק. וגם בקיץ, אני לא מוותרת על החזרת לחות לפנים. המוצר מגיע במרקם של ג'ל שנספג מאוד מהר ומצליח להעניק לחות מספקת לעיניים וככזה הוא אידיאלי לשימוש בקיץ. (לינק לרכישה)

רטיות ג'ל לעיניים
אין תמונה עדכנית מהסיבה הפשוטה שנגמר לי המלאי, שוב מוצר שכיכב גם בקיץ שעבר, הוא רטיות עיניים. אני מקפידה להשאיר אותן במקרר ולהשתמש בהן לפחות פעמיים בשבוע. הן מורידות נפיחויות בעיניים ומהוות רענון מיידי. אחרי השימוש בהן אני גם מרגישה שהאזור מתחת לעיניים מתבהר מעט. ממליצה מאוד!


 Nail Tek - Foundation II + Intensive Therapy II Combo
שני מוצרים מרכיבים את הסט הזה לחיזוק הציפורניים. הראשון, Foundation II, ממלא את הסדקים בציפורניים ומחליק אותן. השני, Intensive Therapy II, הוא המחזק עצמו. הציפורניים שלי היו כסוסות, חלשות ופגומות ובזכות טיפול מתמיד הן ארכו והתחזקו. את התוצאות ראיתי כבר אחרי שבועיים. זה בהחלט סט שהצליח לשקם את הציפורניים שלי וby far הכי מוצלח ואפקטיבי שיצא לי להתנסות. אם הציפורניים שלכן במצב רע ואתן לא מצליחות להאריך או לחזק אותן, ממליצה לכן מאוד לרכוש אותו. (לינק לרכישה)

באוגוסט לא יצא לי להתאפר יותר מדי, וכשיכולתי העדפתי לתת לעור להתמודד עם הטראומה של הלחות בלי להעמיס עליו איפור מלא. בספטמבר כבר חזרתי יותר לשגרה יומיומית של איפור והנה כמה מוצרים ששימשו אותי נאמנה הקיץ:


BH Cosmetics - Studio Pro Matte Finish Pressed Powder
הפודרה הזו היא דיופ מוצלח לטעמי ל Mac studio fix powder. מסתבר שלא רק אני חושבת ככה. זו פודרה עם כיסוי, כך שכנראה לא תתאים למי שמחפשת פודרה קלילה יותר.
היא קצת כהה לי כך שאני מניחה שבחורף היא לא תתאים לי בכלל. אני משתמשת בה בשילוב עם פודרה בגוון בהיר יותר, עם מברשת רחבה וגדולה לקיבוע קליל.
הופתעתי מאוד מהאיכות שלה ואני מתכננת לרכוש אחת חדשה בגוון אחר בתקווה לקלוע נכון. היא בהחלט הצילה אותי הקיץ כשהיה צורך לבצע תיקונים בעקבות הלחות והחום והיא מחזיקה מעמד מצויין. (לינק לרכישה)

Laura Mercier - Translucent Loose Setting Powder
את הפודרה רכשתי מהבלוג סייל של beauty in bloom ואיזה מזל שכך עשיתי! לחלוטין מבינה על מה כל ההייפ ולטעמי הוא מוצדק. מהרגע שקיבלתי אותה, השתמשתי בה בצורה יומיומית לקיבוע הקונסילר והארות והופתעתי לגלות את העמידות שלה בלחות של אוגוסט. הפודרה השקופה לא מותירה אחריה סימנים לבנים, דבר שחששתי ממנו כשחומת עור. אני מניחה אותה ומחכה כמה דק' לפני "טאטוא" שלה, כך שהאזור נותר מקובע יום עבודה שלם. היא בהחלט הצילה אותי בחודשיים האחרונים וחבל שלקח לי כ"כ הרבה זמן להניח את ידיי עליה. (לינק לרכישה)


Beautyblender
לא בטוחה אם להכניס את הביוטיבלנדר למועדפים הוגן כי היא מלווה אותי באופן קבוע, אבל האמת היא שזה באמת מוצר שאני לא יכולה בלעדיו.
אמנם אני בד"כ מניחה בסיס וקונסילר בעזרת מברשות, אך תמיד משתדלת לעבור על הפנים לפני קיבוע עם ביוטיבלנדר לחה לקבלת מראה טבעי יותר בפנים, ומעבר "זורם" יותר בין גוון הפנים לצוואר ומטה. (לינק לרכישה)


Maybelline - Lash Sensational Mascara
אחת המסקרות היותר מוצלחות שיצא לי להתנסות בהן, כבר יש לי גיבוי ממנה. מעניקה לוק מאוד טבעי, מברשת נוחה, לא משאירה גושים או מדביקה את הריסים. (לינק לרכישה)

Essence - Matt Touch Blush
לאחר האכזבה הכללית שלי מהמסקרות של אסנס החלטתי להעניק הזדמנות למוצרים  נוספים מהחברה. בהתחשב בעובדה שלא היו לי יותר מדי ציפיות, הופתעתי מכך שהשתמשתי בסומק הזה בצורה כמעט בלעדית מדי יום.
הסומק בגימור מאט, בגוון berry me up! גוון וורדרד עתיק ואטום שמעניק חימום והסמקה טבעית ועדינה לפנים.

Mac - Matte Lipstick in Whirl
זה לא סוד שאני אובססיבית לגווני טאופ וכל החומים-וורודים-עתיקים למיניהם, כך שלא מפתיע שמרגע שקיבלתי את ווירל בהזמנה שלי מגלאמבוט הוא נהפך לשפתון ה to-go שלי. ניוד אטום לכל שחומות העור באשר הן וצבע מושלם לכל עונה מבחינתי.

E.L.F. Cosmetics - Luscious Liquid Lipstick in Brownie Points
גלוס חביב שהיה צמוד אליי הקיץ, בעל ריח נעים של מנטה וטינט בגוון ניודי-מאובי.

Sierra Bees - Lip Balm with Vitamin E 
הליפ באלם הזה זרוק לי בתיק ואני שמה לב שאני דואגת להשתמש בו גם לפני השינה כך שאני צריכה גיבוי. הוא מעניק לחות לשפתיים מבלי להיות דומיננטי מדי בטעם הלוואי ומבלי לייבש את השפתיים אחרי זמן קצר. לצערי שני המוצרים האחרונים הם discontinued אבל ניתן להשיג את הליפ באלם בשמינייה של מגוון ריחות כאן.

קצת סוואצ'ים,
מימין לשמאל:
essence, berry me up! matte blush
mac, whirl
elf, brownie points

תאורת חדר

צילום בשמש

אשמח אם תעשו לייק לעמוד הבלוג בפייסבוק (מתוכננת הגרלה כשהעמוד יגיע ל200 לייקים!)
ואתן גם מוזמנות לעקוב אחריי בסנאפצ'אט, הכינוי הוא sparklycakepop

פיס אאוט!~

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall