יום שבת, 27 באוגוסט 2016

מיני האול מ Ladymakeup

אז מזמן לא יצא לי להעלות לכאן חבילות חדשות שקיבלתי וההזמנה האחרונה מהאתר הפולני היא תירוץ מספק לפוסט חדש. אף שעברו כמה הזמנות מאז הפוסט האחרון על ההזמנה מליידימייקאפ, לא ביצעתי משם הזמנה יחסית הרבה זמן. הפעם לקח לחבילה כ20 ימים להגיע כשממה שזכור לי בעבר, ההזמנות מהפולני היו מגיעות תוך שבוע. 
אז בלי קשקושים מיותרים, מתחילים!

מאחר ומחזק הציפורניים הנוכחי שלי נגמר החלטתי לצרף אחד להזמנה. קראתי כמה ביקורות חיוביות על המחזק Sally Hansen - Advanced Hard as Nails אבל עדיין לא ניסיתי אותו בכדי לגבש לגביו דעה, עם המחיר שמצחיק שלו אני כנראה לא אתבאס גם אם הוא לא יהיה יעיל במיוחד. אני ככל הנראה לא אשתמש בו בקרוב כי כנראה ששכחתי שהזמנתי אותו ובנתיים הספקתי לרכוש את הNail Envy של OPI ולהשתמש בו. אופס. (לרכישה)

מוצר ציפורניים נוסף שקראתי עליו המלצות רבות, Seche - Dry Fast Coat, מייבש לק שאמור לעבוד במהירות ולא להותיר את הסימנים המעצבנים (אני קוראת להם 'סימני שינה') שעלולים להופיע לאחר הנחת לק. מחכה לנסות אותו. (לרכישה)



אני ממליצה לרכוש מוצרי בסיס באתר הפולני נוכח המחירים המגוחכים ביחס למחירים בארץ. הפעם החלטתי לנסות את Bourjois - Healthy Mix Foundation בגוון מס' 55. הוא בעל תת גוון וורוד וקצת חששתי מזה כי תת הגוון שלי הוא צהוב, אבל למרבה הפלא הוא יושב בצורה מוצלחת למדי על הפנים שלי. הוא מאוד נח to buff, קליל ונטמע היטב, ואמנם יצא לי להשתמש בו רק פעמיים אבל עד כה אני מרוצה. (לרכישה)
בסיס נוסף שרכשתי הוא Revlon - Colorstay Foundation בגוון מס' 350. אמנם הקולורסטיי כיכב לא מעט בבלוג, אבל הפעם הוא צורף לחבילה בשביל אחותי שמשתמשת בו באופן קבוע. (לרכישה)


אני חובבת קונסילרים מושבעת ואמנם ההולי גרייל'ס שלי הם הפרולונגוור של מאק והage rewind של מייבלין, אבל אני תמיד במרדף לנסות ולמצוא את הקונסילר הבא שאתאהב בו (נשמע מטריד מעט, אני יודעת). לכן צירפתי את L'Oreal - True Match Concealer בגוון Sand ובהחלט אחווה את הרשמים שלי לגביו לאחר שימוש בו. (לרכישה)


מוצר שכבר יצא לי לנסות והתאהבתי בו, הוא Maybelline - Color Tattoo 24h Cream Eyeshadow בגוון On & On Bronze. מדובר בצללית קרם בצנצנת שמזכירה קצת את הפיינט פוטס של מאק במרקמה. המוצר די פופולרי ואני מבינה למה: הוא משמש אותי ל lazy days, בהם אני רק מטשטשת צללית מעבר ומניחה אותו על העפעף, קצת מסקרה ומתקבל מראה מושקע יחסית, אך בהחלט יומיומי וסולידי כמו שאני אוהבת. המוצר עמיד מאוד, מגיע במבחר גוונים ובמחיר נח. אני ממליצה לסגור היטב את הצנצנת ואפילו לשמור בארגונית בצורה הפוכה בכדי למנוע התייבשות (כך אני נוהגת עם כל מוצרי הקולורפופ ומוצרי קרם/ג'ל אחרים). (לרכישה)


את המוצר The Balm - Bahama Mama רציתי לנסות כבר זמן מה. וכן, אני לא אשקר, חלק מהסיבות הן האריזה ההו-כה-אופיינית לדה באלם, אני לחלוטין סאקרית של האריזות שלהם. מדובר בברונזר בגימור מאט שאני אישית משתמשת כקונטור בזכות העובדה שיש לו תת גוון אפרפר וקר. אני אוהבת את המרקם הנח לטשטוש שלו וממליצה עליו גם לשחומות עור. (לרכישה)


קצת סוואצ'ים! בתאורת חדר, מימין לשמאל:
 Maybelline ; on & on bronze
The Balm ; bahama mama
Benefit ; hoola


בתאורת שמש, מימין לשמאל:
 Maybelline ; on & on bronze
The Balm ; bahama mama
Benefit ; hoola


רציתי להשוות בין ההולה של בנפיט לבהאמה מאמא ואפשר לראות שההולה קצת יותר חם ובהיר, אבל שניהם משמשים אותי לקונטור כך שהם מתאימים למטרה זו.

המוצרים האחרונם בהזמנה היו מסקרות, כי אין דבר כזה יותר מדי..
 Maybelline - Lash Sensational היא קנייה חוזרת ואחת המסקרות הכי טובות שיצא לי להשתמש בהן השנה. היא מוצעת למכירה גם בארץ אבל בגלל הפרש המחירים אני מעדיפה לרכוש אותה מליידימייקאפ. (לרכישה)
Essence - Lash Princess היא המסקרה הבאה בתור שארצה לנסות כשהנוכחית תגמר. לא הצלחתי למצוא אותה בסופר פארם הקרוב (וגם כשכן, המוצרים בסטנד לרב פתוחים) אז אחרי סקירות חיוביות רבות שקראתי עליה, גם מבלוגריות בארץ, צירפתי אותה להזמנה בתקווה שאולי סופסוף אחבב אחת מהמסקרות של אסנס.. (לרכישה)


אשמח לשמוע באילו מוצרים מההזמנה יצא לכן להתנסות או שאתן משתמשות באופן קבוע? 
או אולי אפילו מתעבות?

בנוסף, אשמח אם תעשו לייק לעמוד הבלוג בפייסבוק (מתוכננת הגרלה כשהעמוד יגיע ל200 לייקים!)
אתן גם מוזמנות לעקוב אחריי בסנאפצ'אט, הכינוי הוא sparklycakepop

פיס אאוט!~

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall