יום שבת, 19 בדצמבר 2015

winter wishlist

לפני הכל, אשמח לתזכר אתכן שכרגע רצה בבלוג הגרלה שווה במיוחד: 
LIME CRIME - velvetines in PUMPKIN
השפתון הנוזלי של ליים קריים בגוון Pumpkin יגיע לאחת מכן!
איך משתתפים? פשוט מאוד:

1. הרשמו כמנויים לבלוג (משמאל למעלה) והשאירו תגובה בפוסט לאישור ההשתתפות (חשוב! בפוסט בעמוד הבלוג/כתגובה לפוסט זה)
3. שתפו את פוסט ההגרלה בפייסבוק (כדי שאוכל לראות- כציבורי / Public)
4. בונוס! עקבו אחרי האינסטגרם של הבלוג lecakepop@

* תאריך מדוייק לגמר ההגרלה יימסר עם הגעת מינ' משתתפים שייקבע בהמשך


מזג האוויר הנוכחי השאיר אותי הערב מכורבלת מתחת לשמיכה עם קפה בצד ומוזיקת רקע, כך שמהר מאוד מצאתי את עצמי משוטטת אונליין בחיפושים אחר בניית סל הקניות הבא שלי. אז נכון שאני בעוצר קניות כרגע (תופעת פוסט הבלאק פריידי בהחלט פגעה ברבות מאיתנו בכיס..) אבל היי, a girl can dream!
החלטתי לשתף את הוויש ליסט שלי לעונה הקרובה, בחלקו מהסיבה שאשאר ממוקדת מאחר והחודש האחרון הייתי מפוזרת מהרגיל בהוצאות שלי 3/>



Origins


אנחנו נמצאים אמנם בתחילת החורף אבל היובש כבר נותן אותותיו בפנים שלי, אע"פ שסוג העור שלי שמן. העור שלי צמא ללחות מה שגרם לי לשלב שמנים בשגרת הטיפוח שלי בתדירות רבה יותר לאחרונה. קראתי המלצות חמות על שלל רב ממוצרי חברת Origins בבלוג של השיקסע, וספציפית על מסיכת השינה הזו בסרטון האחרון של  Ipuromania (קפצו לבקר, בלוגריות נהדרות!). מסיכת ה Drink up intensive וקרם העיניים מסדרת הGinZing בהחלט נמצאים אצלי על הכוונת.

L'Occitane


זמן מה אני זוממת על ערכת ההתנסות שלאוקסיטן מציעים מסדרת האימורטל, המבוססת על פרח האימורטל אליו משויכות תכונות אנטי אייג'ינג. אז נכון שאני עוד צעירה בכדי להתחיל לחשוש מקמטוטים ואוייבים דומים, אבל אני סאקרית בכל מה שקשור ל'טיפוח מונע', כמו מיצוק ותכונות לשיפור אחידות עור הפנים. מעין מוטו של להקדים את המכה. הסדרה כוללת מוצרים בגודל travel-sized, ביניהם סרום, קרם לחות, עיניים ושמן ניקוי פנים. המחיר הוא 139 ש"ח, מהאתר הרשמי.

Abra Therapeutics

החורף זה בדיוק הזמן להתחיל עם מוצרי טיפוח יותר טיפוליים ומהסיבה הזו בדיוק, מסיכת הAlpha enzyme peel נמצאת בסל הקניות הבא שלי מאייהרב. מדובר במסיכה מעקצצת המכילה מגוון חומצות טיפוליות, ביניהן חומצת פירות, גליקולית, לקטית, ציטרית, ועוד שלל חומרים שאמורים לחדש את עור הפנים ולהעניק לו מראה אחיד יותר ע"י תיקון פגמים. יש לי ציפיות ממנה ובהחלט אסקור אותה כשתגיע לידיי.

Sabon

עם המוצרים של סבון יצא לי להתנסות בזכות מתנה שקיבלתי מהמשפחה, עם כמה מוצרים מסדרת ריח התפוח-לוונדר (אלוהי) וסקראב הרגליים. בפעמים הבודדות שיצא לי לעבור ליד סניף שלהם, כל נסיון שלי להשיג את חמאת הרגליים נחל כשלון. המוצר הזה או פופולרי ממה שחשבתי, שכן בכל פעם לא הצלחתי למצוא אותו במלאי, או שזה סתם צירוף מקרים (האם זה סימן שצריך לחסוך?..). בכל מקרה, אני מאוד מרוצה מסקראב הרגליים שלהם ומקווה שהקרם מוצלח גם הוא.

Acure



סיפור קורע לב: סיימתי לבצע הזמנה מאייהרב לפני כמה ימים ויותר מאוחר כשהתפנתי לשגרת הלילה שלי גיליתי שנותרו טיפות בודדות  משמן המרולה של אקיור אותו סקרתי כאן בעבר. נכנסתי לחרדה קלה כי השמן הזה פשוט הצליח לבצע כ"כ הרבה נסים ונפלאות בעור שלי, ביניהם צמצום והעלמת סימני אקנה, כך שהפך למוצר קבוע ויומיומי שלי אפילו בקיץ האחרון. הוא מיידית נכנס להזמנה הבאה ובנתיים אני מעמידה את שמן הrosehip במבחן.

Kat Von D


לא מאמינה שיש צורך לפרט בנוגע לפלטת הקונטור של קאט וון די. יש סביבה כזה הייפ שאני לא מאמינה שאני נופלת לזה, אבל אחרי צפייה בכ"כ הרבה סרטוני יוטיוב שמהללים אותה (=שטיפת שכל סמויה?), אני מרגישה שהיא מוכרחה להיות שלי. מודה, העובדה שהיא לא תהיה שלי בקרוב רק גורמת לי לחשוק בה יותר (פתטי, אני יודעת..)

Jeffree Star

את הגוון Androgyny ניסיתי להשיג בבלאק פריידי האחרון ללא הצלחה. מדובר בגוון נטרלי וקריר שיחמיא לעונה הזו,  מזכיר קצת את לוליטה של קאט וון די (גם עליו אני מפנטזת בהחבא).

NYX


עפרון השפתיים של ניקס בגוון Mauve , הדיופ לwhirl של מאק, לכל חובבות טרנד הקיילי ג'נר.

MAC
מברשת הטשטושים 217 - הכל כבר נאמר עליה, סוג של holy grail. בהחלט משהו שאני סקרנית לגביו כבר הרבה זמן וקצת מביך שהיא עדיין לא בארסנל שלי.

Giorgio Armani


 אני תוהה מתי יהיו לי 62$ מיותרים בכדי להתנסות ב Luminous silk foundation של ג'ורג'יו ארמאני.. מה שבוודאות אני יודעת זה שהוא מוכרח להיות שלי. מתישהו. בגלגול הנוכחי.

ביוטיקר
כי אני יודעת גם להיות צנועה: ספוגית ביוטיקר החדשה בגרסת הHD, שגם אותה אני לעולם לא מוצאת במלאי, המתיימרת להיות דיופ נחמד לביוטיבלנדר.

Versace


הבושם Versense הוא דוגמה מעולה לסוג הבשמים אליהם אני מתחברת- ריח פרשי, קליל, סקסי. יש לו מעין נוכחות אלגנטית ומתוחכמת, לא כבד או מחניק אבל משהו שאי אפשר שלא להבחין בו. ממליצה להריח אותו בהזדמנות. יצא לי לקנות אותו לפני שנתיים או יותר, עכשיו זו הזדמנות טובה לחסוך לאחד חדש ולחזור אליו החורף הזה.

LA Girl
התמונה מכאן

בהשראתה של אלטר אגו המוכשרת, הלק בגוון brilliiant blue נכנס לרשימה- גוון מקסים וקריר.. 

Bath & Body Works
לסיום, נר מבית BBW עם ריח סתווי שקורץ לי כבר תקופה ארוכה..



אשמח לשמוע אם יצא לכן להתנסות בחלק מהמוצרים בפוסט,
ואם כן- אתן מרוצות? מאוכזבות? 
המלצות נוספות לחורף שכדאי לחסוך אליהן? (:

סופ"ש חורפי ונעים לכולם!~


4 תגובות

  1. שמעי יש לך כאן הרבה בחירות מדהימות- אבל leaves הכי מוצלח מכולם! הריח פשוט משגע!

    השבמחק
    תשובות
    1. חבל שהוא לא היה במלאי בהזמנות האחרונות שלי ):

      מחק
  2. הגרלה מקסימה, עשיתי את כל השלבים והגבתי גם בפייסבוק :)

    השבמחק
  3. ביצעתי את כל השלבים �� עוקבת באינסטה כtanyafr.יצא לי לנסות את ספוגית הביוטיקר והיא מעולה!

    השבמחק

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall