יום רביעי, 9 בדצמבר 2015

סקירה : Morphe brushes

היי לכולם! מקווה שעבר על כולכם בלאק פריידי שמח ומספק ושכל המוצרים שחשקתם בהם היו במלאי (:

לפני הכל רציתי לעדכן שבקרוב תחול ההגרלה הראשונה בבלוג
אשמח אם תצטרפו כמנויות לבלוג, ותעקבו אחריי במדיה החברתית כדי לקבל עדכונים ולהשתתף בהגרלה:

עדכון לגבי מה בהגרלה- בפוסט הבא, Stay tuned!

החלטתי שהפוסט הזה יהיה קצת יותר רגוע לפני שהחבילות משישי השחור יתחילו לטפטף (על מי אני עובדת, דואר ישראל ילמד אותי דחיית סיפוקים מהי בחודש הקרוב לפחות..)
קבלו סקירה על צלליות מורפי (מרפי?) עליהן אמנם יש ווייב מטורף כבר זמן מה, אבל אני כרגיל- באיחור אופנתי, ביצעתי רכישה רק לאחרונה. 
ההזמנה ממורפי הגיעה מהר יחסית, הרבה יותר ממה שציפיתי, והצלליות נחו להן במגירה עד שהגיעה פלטת הצלליות הריקה אותה הזמנתי מאיביי בעיכוב של חודש וקצת. כן שמעתם נכון, התאפקתי ולא נגעתי בהן שבועיים בערך, עד שהן נחו בפלטה הממוגנטת ביציבות ולתפארת.
מאחר וזו הרכישה הראשונה שלי, רציתי לגוון מעט בגווני הצלליות ובגימור שלהן, רובם סולידיים ויומיומיים עם אפשרות של שילוב זריקת צבע.




לפני כן ארצה לציין לשבח את האריזה של הצלליות, כמו שאפשר לראות בתמונה כל צללית נמצאת במעין 'קיבוע' באחת משתי צורות אריזת הנייר הפנימית, שנכנסת לתוך האריזה החיצונית. צורת האריזה הזו היא פלוס לעומת צורת האריזה של הצלליות של מייקאפ גיק, שם הצלליות יותר מועדות ליפול ברגע שמוציאים אותן מהמארז החיצוני.



אז זו הפלטה שיצרתי. כמו שאפשר לראות השורה הראשונה היא הצבעונית, האמצעית שמרנית יותר- כזו שלא ניתן לטעות בה, והתחתונה אמורה להשלים את האמצעית רק בגימור המטאלי/מבריק/שימרי, יו ניים איט.

שורה עליונה:


מימין לשמאל:
Rosewood - גימור מאט. צללית בגוון וורוד מגנטה. עכשיו בדיעבד אני מבינה שהיא זהה בגוון לצללית Hosty Tosty מהפלטה sparklebaby של sugarpill אותה סקרתי פה. לעומתה היא קצת גירית וצריך מעט להתאמץ כדי להוציא ממנה צבע.
Grape Day - גימור מאט. לצערי הצללית הזו גם גירית אבל פחות מרוזווד. הצבע עמוק ואטום וגם פה שווה להתאמץ ולעבוד בשבילה.
Life in the City - גימור מבריק. המרקם רך וקל לשימוש, צבע יפייפה ופיגמנטי.
Sapphire - גימור פרוסט. הגוון כבש אותי, לחלוטין יתאים ליצירת מראה סמוקי blue navy קודר. הצללית נורא רכה ונוחה לשימוש.

סוואצ'ים בהתאמה:



שורה אמצעית:


מימין לשמאל:
Secretive - גימור מאט. צבע חום-אדמדם, מתאים לטשטוש באיזור הcrease. הצבע עמוק ומיוחד! הסוואצ' לא עושה איתו חסד ): בהחלט אפשר ליצור איתו מראה גראנג', מתכוונת לנסות את זה בקרוב. לדעתי צללית חובה באוסף.
Spice - גימור מאט. צבע דלעת שהסוואצ' גם כן לא מצליח להעביר את הגוון הסתווי שלו, מניחה שזה בגלל צבע העור שלי. זו גם צללית שרציתי לצרף לאוסף לשימוש בעונה הזו.
Cre'me Brule - גימור מאט. צבע שאני משתמשת בו באופן יומיומי, יחד עם הבאה. שתיהן צלליות יומיומיות לבישות, בזו אני משתמשת לcrease ומטשטשת.
Birthday Suit - גימור מאט. בזו אני משתמשת על כל שטח העפעף למראה יומיומי.

סוואצ'ים בהתאמה:



שורה תחתונה:


מימין לשמאל:
Mysterious - גימור pearl. גוון נחושת-אדמדם, הצללית הזו פשוט מרוכזת בצבע ומצליחה לשדרג בקלות לוק חם.
Marbleized - גימור פרוסט. צבע זהב-חום, בקלות יכול לשמש גם להארות לבעלות גוון שחום ומעלה. מחמיא לעיניים חומות. ניסיתי את הצללית בשימוש עם פיקס +, מה שמשדרג אותה ונותן מראה מטאלי רטוב.
Bronzed Ivy - גימור pearl. צבע שנע בין חום לירקרק. אם את שתי הקודמות הייתי מגדירה כחמות, אז הצבע הזה קר יותר. אין לי משהו דומה באוסף ככה שאני מרוצה.
Pearl - גימור פרוסט. בהתחלה רציתי לוותר עליה כי לא הייתי בטוחה איך היא תוכל לשמש אותי ואם היא בכלל תצליח להראות על גוון העור שלי. אני שמחה שצירפתי אותה להזמנה, מדובר בצללית לבנה מבריקה, שמשמשת אותי לאזור צינורית הדמעות (יש לזה שם מדוייק בעברית?) רק תראו איזה פיגמנט מטורף!

סוואצ'ים בהתאמה:


ונסיון לנקות את הסוואצ'ים..



לסיכום:
ההתרשמות שלי מהצלליות שניסיתי היא חיובית ואני בהחלט הולכת לבצע עוד הזמנה בקרוב.
קודם כל אם אנחנו מדברים על המחיר, אז עבור קצת יותר משני דולר לצללית, מקבלים פה איכות ברמה טובה. מבחינת מגוון, יש היצע רחב רק חבל שאין סוואצ'ים מדוייקים כמו שניתן למצוא באתר של מייקאפ גיק עבור רב הצלליות, פשוט מהסיבה שהצבעים והתיאורים באתר לא מסונכרנים עם איך שהצלליות נראות בפועל.
בנוסף אני מוכרחה להרחיב על הצלליות השימריות/פרוסטיות/מבריקות: הן באיכות מדהימה פי כמה מגימור המאט, כ"כ נימוחות וחמאתיות שזה ממש תענוג לעבוד איתן. התלהבתי במיוחד מהפיגמנט הדומיננטי שלהן. וכמו כל הצלליות, חשוב לי לציין שהן עמידות עליי גם ללא פריימר. מתכוונת להרחיב את אוסף הצלליות בגימורים האלו.
long story short, בהחלט ממליצה! לא יכולה לחכות לנסות גם את המברשות ועוד מוצרים ממורפי(:


יצא לכן להתנסות במוצרים של מורפי? אשמח לשמוע על מה אתן ממליצות וממה להתרחק בתגובות!

4 תגובות

  1. וואו, mysterious פשוט צללית מדהימה!!
    האמת שכמעט והוצאתי הזמנה ממורפי לא מזמן... אבל דיי הלכתי לאיבוד בין כל האפשרויות. כמו שכתבת, גם לי הפריע שאין סווטצ'ים מסודרים לכל צללית, ולפעמים ממש קשה להבין באיזה גוון מדובר.
    תתחדשי על הכל :)

    השבמחק
    תשובות
    1. בדיוק, בקולורפופ אפילו הגדילו ועשו סוואצ'ים של צלליות על גווני עור שונים. תודה!(:

      מחק
  2. מורפי-המותג האהוב עליי אבר!!
    הברונזד אייבי מעלפת!

    השבמחק
    תשובות
    1. נכון? כמעט וויתרתי עליה אבל היא באמת מיוחדת!

      מחק

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall