יום שישי, 9 באוקטובר 2015

פוסט בסגנון "המציאות שלי באיביי"

אז העובדה שאני מכורה לקניות אונליין כבר ידועה (ולא מטופלת..), אפשר לומר שהיד שלי 'קלה על האשראי'. אז אם ככה, למה לא לחלוק אתכם את כמה מהקניות האחרונות שמהן אני מרוצה?
אז הפוסט הבא הוא המלצות שלי, בסגנון הקבוצה בפייס 'המציאות שלי באיביי'.
נתחיל!

אני משתדלת לנקת את הפנים בבוקר/ערב עם ספוגית קונג'אק. זו בעצם ספוגית שמגיעה קשה, מרטיבים אותה לפני השימוש במים, היא מתנפחת והסיבים שלה הופכים לרכים. אני משפשפת איתה את הפנים בעדינות תוך שימוש בסבון פנים. היא מאוד עדינה, מה שמאפשר את השימוש היומיומי בה. אפשר לומר שהיא עושה מעין פילינג מאוד (מאוד) עדין, מה שהופך אותה אפקטיבית בשגרת טיפוח הפנים שלי.
אני ממליצה להחליף ספוגית כל חודשיים וכמובן לשטוף היטב את הספוגית לפני שימוש ראשוני. 
מחיר: 5 ש"ח, כאן.


זוג משקפי שמש שהם חיקוי של אליסטבה. האמת שיש לי לא מעט משקפי שמש מקוריים של ריי באן, כך שאני מודעת לכמה חשוב לקנות מוצרים מקוריים כשזה נוגע לעיניים, אבל הדגם הזה מצא חן בעיניי והייתי קונה אותו אם הוא לא היה יקר באופן מגוחך! אז החלטתי לרכוש אותו בידיעה שאשתמש בו בימים או שעות בהן פחות חם בחוץ. אממה, אחותי החרימה לי אותן לפני שהספקתי לקרוע את האריזה כראוי. הן באמת יפות במציאות, אבל אני כן זוכרת שהן לא הגיעו בנרתיק בכלל כך שכדאי לשים לב לזה. הן עלו משהו כמו 4$, קישור כאן.



מברשת מעולה לקונטורינג, או הנחת ברונזר, היא נכנסה אצלי לשימוש יומיומי. כבר יצא לי לשטוף אותה מס' פעמים ואני יכולה לומר בבטחה שהיא לא משירה. נוחה לשימוש ובשביל מחיר מצחיק של פחות מ5 ש"ח כדאי לנסות. קישור כאן.



שעון חמוד עם רצועה סרוגה, מגיע במגוון צבעים. קניתי בשחור-לבן ועוד אחד צבעוני שהתאים לקיץ, אבל החרימו לי (משפחה קשה!). מחיר של פחות מ10 ש"ח, כאן.


אני חובבת אקססוריז, בעיקר עגילים ושרשראות, כך שאין לי ספק שכנראה יהיו עוד פוסטים בסגנון, שכן יש עוד שלל תכשיטים לא קטן שבדרכו אליי.. אז אני בנתיים אשתף קצת ממה שהגיע ואהבתי.
עגילים קיציים בסגנון בוהמייני, אפשר לשלב עם שמלת טריקו שחורה וקלילה, 5 ש"ח באיביי.



עגילים שחורים נוספים, שהפעם החלטתי לשלב עם שמלת ערב לאירוע. מקסימים. 5 ש"ח באיביי.



אני לא כ"כ חובבת אבני פלסטיק בוהקים בתכשיטים, אבל העגילים הבאים כ"כ קטנים ומתוקים, עדינים ורחוקים מהסגנון הטראשי-פלסטיקי. יצא לי לענוד את הזוג בצבע מנטה באירוע, הם כמעט בלתי ניתנים להבחנה ויחד עם זאת, משדרגים את הלוק. קצת פחות מ2$, פה.




את העגילים הבאים אני גם מאוד מחבבת, יוצא לי להשתמש בהם ליציאות ובנתיים הם מחזיקים מעמד יפה ושומרים על צבעם מבלי להשחיר. לצערי האיכות של הצילום לא מצליחה להעביר כמה שהם יפים במציאות, מאוד עדינים.
קניתי אותם באיביי במחיר קרוב ל3$.


זוג עגילים מטפסים, עם אבנים עדינות בצבע אפרסק-פסטל. אני עונדת רק אחד מהם כי זוג זה קצת מוגזם לדעתי. צורת הסגירה שלהם קצת מציקה וצריך להפעיל טיפה כח כדי להדק את הסוגר האחורי (בתמונה- השמאלי) לאוזן. בשביל דולר וקצת הן שוות את זה. קישור.



אלו עגילים שקל להבחין שחרשתי עליהם.. נמצאים אצלי בשימוש יומיומי. הם מאוד עדינים ומחמיאים. אפשר לראות שהם השחירו טיפה. במחיר של 6 ש"ח, הזמנתי אותם שוב. קישור.


הזוג הבא הוא בסגנון של הקודם, אבל נראה יותר 'קסום', שקוף-הולוגרמי. התאהבתי! פחות מדולר באליאקספרס.



צמיד מקסים לרגל שלא השחיר החזיק רב הקיץ, אבל קחו בחשבון שלא נכנסתי איתו למים. מאיביי, בדולר.



שרשרת 'עלים' שמצאה חן בעיניי, ועדיין לא מצאתי תזמון להשתמש בה. מצאתי משהו דומה בקולקציה הקודמת של H&M ב60 ש"ח בערך. עלתה 8 ש"ח, כאן.


רציתי שרשרת קצת דומיננטית לחג והיא הגיעה בזמן. שדרגה הופעה בשילוב של חולצה לבנה חגיגית ומכנס מחוייט. 7 ש"ח באליאקספרס.




בשרשרת הבאה, אני אוהבת מאוד את הdetails במעין "מטבעות" מהן היא מורכבת. קיבלתי עליה הרבה מחמאות. המחיר ששילמתי עליה היה 10 ש"ח. הקישור ממנו קניתי אותה כבר לא פעיל, אבל ראיתי שהמוכר הזה מציע אותה בbidding, שווה לעקוב אחריו. היא תוארה כgoldfilled, אני לא יודעת כמה זה נכון, אבל היא כן נמצאת אצלי לפחות 4 חודשים ולא השחירה.



אני חובבת קריסטלים ואבנים מיוחדות בתכשיטים, אבל קטנים ולא אגרסיבים. את שתי השרשראות הבאות יצא לי לענוד לא יותר מדי פעמים כי הן השחירו מהר. התליונים במצב טוב ואני כנראה אקנה שרשרת גולדפילד ארוכה כדי להחזיר אותם לשימוש. הן עלו בסביבות 7$ כל אחת.
הימנית מפה,
השמאלית מכאן.


השרשרת הבאה נמצאת אצלי לאחרונה בשימוש תדיר. ארוכה, עדינה, האבן לא 'אגרסיבית' ותופסת מקום. והמחיר.. מצחיק, דולר וקצת, כאן.



השרשרת הבאה נראתה לי הולמת לקיץ, האננס קטנטן, קצת יותר גדול משקל. ממליצה על המוכר, יש לו דברים נחמדים ומתוקים במחירים זולים. 2.5$ כאן.


מגוון ריסים פשוטים בסגנונות שונים שקניתי באיביי. אני מסתדרת איתם לא רע, אבל לא בשימוש תדיר, אלא לאירועים או יציאות מיוחדות בערב. תמורה מספקת עבור 7 ש"ח והעובדה שהם חד פעמיים מבחינתי. מפה ומפה.


אז אתם כבר יודעים שאני סאקרית של דברים חמודים, לכן לא עמדתי בסחורה המפתה של הסוחר הבא, ופינקתי את עצמי בכמה דפי ממו וסימניות מתוקים להחריד. ממליצה מאוד על המוכר!


ישנם אקססוריז נוספים שקיבלתי ולא הספקתי לצלם, וכאלו שעוד צריכים להגיע, כך שכנראה שיהיו עוד פוסטים בסגנון. מקווה בקרוב לכתוב פוסט empties שממתינים לי בשקית גדולה ומחכים לעוף לאשפה, ופוסט מסכם-קיץ. עד אז, סופ"ש נעים ובטוח לכולם~

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall