יום שישי, 30 באוקטובר 2015

Summer favourites: makeup & body ~ מועדפי קיץ: איפור וטיפוח גוף

בפוסט הקודם החלטתי לשתף את שגרת הניקוי וטיפוח עור הפנים שלי לקיץ האחרון, מוצרים שעזרו לעור הפנים שלי לצלוח את הלחות והקיץ הלא קל שלנו.
היום החלטתי לשתף מעט ממועדפי הקיץ בקטגוריות האיפור וטיפוח הגוף. אני דוגלת במינימליזם בקיץ במטרה להמנע מתחושת כבדות הן באיפור הפנים והן בהעמסת לחות על הגוף, מה שאעדיף דווקא בחורף.

מוזמנים להמשיך לקרוא(:

אז גילוי נאות: רב הקיץ העדפתי להתאפר כמה שפחות, גם בתור בעלת עור שומני וגם בתור סטודנטית, אין לי באמת את הזמן או הרצון להשקיע באיפור בבקרים. אני מניחה שמה שאני מנסה לומר זה שאני מעדיפה להרוויח עוד רבע שעת שינה יקרה(:
לרב יצאתי מהבית עם קרם עיניים, לחות, הגנה וליפ באלם. בימים עם סידורים א שסתם התחשק לי להתאפר, אלו המוצרים שהשתמשתי בהם, ליצירת מראה קליל, קורן וטבעי. 
מינימליזם, כבר אמרנו?

אני משתדלת שלא להשתמש בפריימרים לפנים מהסיבה שהעור שלי הוא acne prone, ולכן אני מעדיפה להמנע ממוצרים סיליקונים, למעט אם מדובר באיפור ערב ואז פריימר הוא די מוצר חובה בעיניי. לא יצא לי להשתמש בפריימרים יותר מדי הקיץ, ולכן גם אף אחד מהם לא נכנס למועדפים שלי לעונה זו.
מוצרים שמאוד התחברתי אליהם בגזרת האיפור, הם השילוב של המייקאפ Nars sheer glow בגוון tahoe, מברשת מס' 08 של קרליין- מברשת דואו פייברית להנחת מייקאפ, וספוגית מייקאפ של ביוטיקר. 


המייקאפ של נארס אמנם לא הכי זול אבל הוא בין אחד הטובים שיצא לי לנסות ולחלוטין השקעה ששווה את הכסף. הגימור שלו מאוד קליל אע"פ שהוא ניתן לבנייה, ויש לו מעין glow, מה שמעניק לעור הפנים מראה טבעי but better. לטעמי הוא מתאים מאוד לקיץ.
המברשת הדואו פייברית של קרליין הצליחה להפתיע אותי לטובה. הנחת המייקאפ איתה נותנת את התוצאה הטבעית והקורנת הרצויה. קל לעבוד עם המברשת והיא מתנקה בקלות, ללא השרת שיער so far.
ספוגית המייקאפ של ביוטיקר משמשת אותי בעיקר בסוף הנחת המייקאפ, לקיבוע וגימור אחיד וטבעי, ע"י טפיחות קלות שלה על הפנים, לאחר שטיפה וסחיטה שלה. אני מאוד מחבבת אותה ודואגת להחליף אותה כל חודשיים-שלושה בערך.

לקיבוע המייקאפ אני משתמשת בפודרת  nude BB powder של לוריאל בגוון dark, ולריסים במסקרה maximum volume של אסנס. מודה שלא התחברתי לרב המסקרות הפופולריות של אסנס, כנראה מהסיבה שאני מעדיפה אפליקטור סיליקוני ודק, מה שלמסקרה הספציפית הזו יש וטיפה מזכיר לי את הטלסקופיק במראה המתקבל.


נכון שאני דוגלת באיפור מינימליסטי ליום יום, ועדיין אני לא מוותרת על הברונזר של NYC בגוון sunny. בתור בעלת גוון עור כהה-שזוף ותת גוון צהבהב, החשש התמידי שלי מברונזרים הוא מראה כתום ו'כתמי'. למזלי זה לא המקרה. ברגע שקיבלתי אותו לא התחברתי אליו בכלל ולא הבנתי מה הבאז סביבו, מהסיבה שהוא לא הרגיש לי פיגמנטי במבט ראשון. בהנחה הוא דווקא מורגש בדיוק במידה הנכונה ומצליח לחמם בעדינות את הפנים.
בימים שבא לי 'להתפרע' אני מושיטה את היד לברונזר/שימר betty-lou manizer של the balm. כן, קראתם נכון, הבטי לו ולא אחותה מרי. אמנם יש לי גם את המרי לו אבל הבטי לו נמצא אצלי בשימוש הרבה יותר תדיר כיוון שלטעמי הוא מחמיא יותר לבעלות גוון עור כהה. הוא 'חם' יותר, מה שעוזר לו להשתלב בצורה טבעית ולא להראות ככתם הייליטרי/שימרי בפנים.





מימין: betty lou manizer, משמאל: NYC bronzer in Sunny

מוצרי השפתיים שהשתמשתי בהם הכי הרבה הקיץ היו בעיקר הצ'אבי ליפסטיק של ללין hot lips בגוון pink rose, שעלול להראות גליטרי מדי אבל על השפתיים מתקבל כמראה גלוסי עדין, והbabylips של מייבלין, ליפ באלם בגוון anti-oxidant berry.



מימין: ללין, pink rose משמאל: מייבלין, babylips in berry

וסוואצ'ים של כל החברים לפוסט: בטי לו, NYC, ללין, מייבלין

נעבור למוצרים האהובים שלי בגזרת טיפוח הגוף. מוכרחה לציין שהשמטתי פה לא מעט מוצרים במטרה ליצור את רשימת המוצרים שהשתמשתי בהם באופן הכי תדיר הקיץ.


בגזרת המקלחת: תחליב רחצה של נקה 7 בריח תה ירוק ואלוורה. תחליבי הרחצה המועדפים עליי לקיץ הם הריחות הרעננים של מלפפון, תה ירוק, מלון ויוגורט. כל מה שנותן תחושה קרירה(: את הריחות המומלצים האלו מצאתי בחברות שונות כמו פינוק, דאב, כיף והוואי.
סקראבים ופילינגים הם מאסט מבחינתי בכל מקלחת ובטח ובטח שבקיץ, אלו של ללין בריחות וונילה פאטצ'ולי או וורבנה לימון היו אצלי בשימוש תדיר.
להברשה יעילה והסרת התאים המתים, בשילוב מים רותחים (גם בקיץ!), עזרה לי מברשת הרחצה המצויינת של ביוטיקר. זו כבר השניה או השלישית שלי ואני מקפידה להחליף אחת כל חודשיים-שלושה. 
לבסוף, כשהתקציב קצר וכפכפים חושפי עקב הם הבחירה באוטומט, ערכת הפדיקור baby silky foot של holika holika היתה שם להציל אותי. בשימוש של אחת לחודש-חודשיים, היא עזרה 'להשיל' את העור הקשה סביב הרגל במהלך שבוע של קילופים מרגע השימוש. לא סתם יש סביבה המון המלצות.


אני הכי טיפוס של חמאות גוף, שמנים וצורות התמרחויות שונות, אבל בקיץ אני מחפשת מקסימום לחות במינימום תחושת כבדות. אז אני מתאפקת עם חמאות הגוף עד החורף והן מונחות בצד לטובת קרמי הגוף הקלילים של Victoria's secret בריח coconut passion וקרם הגוף של bath & body works בריח white citrus. קוקוס והדרים הם הריחות המועדפים עליי בקיץ המשאירים ריח קליל ורענן.


מבחינת התבשמויות, לרב אעדיף body mists, מי גוף שניתן לרסס ולהתרענן בהם במהלך היום, כשהאהוב עליי הוא ה white citrus, חברו של קרם הגוף למעלה של bath & body works. הריח הזה מעלף חושים, הוא כ"כ רענן, פרשי ומעניק לי chills עם כל שאיפה. הכי מותאם לקיץ!
מי גוף נוספים ששימשו אותי הקיץ הם של ללין, במהדורה ישנה אני מניחה, לפי קילופי הכיתוב, בניחוח ocean עם תמציות אלוורה וקמומיל. יש להם ריח של 'הרגע חזרתי מהים' (:


אחד הבשמים הכי אהובים עליי, וזה שנמצא אצלי בשימוש תמידי בכל עונה, הוא Daisy של Marc Jacobs. אני אפילו לא יודעת איך לתאר אותו, כל מילה יכולה להיות understatement. הוא פרשי, רענן, קליל. ממליצה לרוץ ולהריח אותו.


אז זה הכל בעצם, נראה לי שאני מוכנה לחורף ולפייברויטס שיביא איתו. כמובן שכל המוצרים בפוסט נרכשו מכספי האישי ושום מוצר לא התקבל לסקירה כאן. 
פוסט הבא יהיה פוסט אמפטיז: שקית מוצרים עצומה שמחכה כבר קרוב לחודש להזרק לפח.. 
סופ"ש קריר ונעים!~

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall