יום רביעי, 2 בספטמבר 2015

ושוב.. iherb

אני חושבת שבאמת את רב מוצרי הטיפוח שלי אני רוכשת מאייהרב ומאתרים שמוכרים טיפוח קוריאני. אז שוב, פירוט הזמנה נוספת מאייהרב..
טוב, אז ההזמנה הבאה היא יחסית די ישנה, מיולי, אבל החלטתי בכל מקרה לשתף אותה כי יש כאן הרבה מוצרים שהתחבבו עליי ונכנסו לשגרה הקבועה שלי.



אם זו הזמנה ראשונה שלכם באייהרב אתם מוזמנים להשתמש בקוד JHK773  לקבלת הנחה של 10$ בקניה מעל 40$, או הנחה של 5$ בקניה בכל סכום.
אני אוהבת להכניס להזמנות שלי מברשות איפור, באותו זמן שהרכבתי את סל ההזמנה היה מבצע על המברשות של ריל טכניקס. מחיר המברשת הוא 5.99$, ואני שילמתי עליה 4.79$. 
אני מאוד אוהבת אותה והיא בשימוש תדיר אצלי, מצויינת להנחת צלליות אבקה.



הרגשתי קצת מחסור במברשות עיניים ולאור המבצע, זו היתה הזדמנות מצויינת להזמין את סט חמשת מברשות העיניים של ריל טכניקס. אני אוהבת במיוחד את ה deluxe crease שמשמשת אותי להנחת צלליות קרם/פיינטפוט. במברשת ה accent אני משתמשת למראה מעושן בקו המים התחתון, ה base shadow להנחת צלליות, וה fine liner, (השניה באמתחתי, שכן היתה מצורפת לסט אחר שלהם שקניתי בעבר) מצויינת לאיילינר. אני גם אוהבת להשתמש ב brow brush להנחת איילינר, ולתיחום תחתון של העין. שילמתי על הסט 14.39$, ובלי המבצע הוא 17.99$. מאוד(!) ממליצה על הסט, השקעה מעולה מבחינתי. בנוסף, הסט מגיע עם קייס נח לאיחסון המברשות לנסיעות.



וואו. אין לי ספק שהשמן הזה הולך להיות בהזמנות חוזרות ברגע שייגמר. אני משתמשת בו כחלק משגרת טיפוח הערב שלי, במקום קרם לחות/סרום, כרגע בקיץ, ומספיקה טיפה-שתיים בכדי ללחח את כל הפנים. השמן הזה שינה לי משמעותית את עור הפנים לטובה. אני רואה הבדל בצלקות/כתמי אקנה ישנים, ובמרקם ואלסטיות העור. מאוהבת בו וממליצה מאוד, מה שלא מובן מאליו בהתחשב בכך שאני מאוד בעייתית בכל מה שקשור לטיפוח. המחיר שלו הוא 13.60$ ל 30 מ"ל.



לצערי אני לא יכולה לדרג את המוצר כי עדיין לא השתמשתי בו, אבל קראתי עליו המלצות חמות ואני מחכה לנסות אותו אחרי שאסיים את שמן המרולה הנפלא. מקווה שלא אתאכזב כי הוא בהחלט מציב לו רף גבוה (: שילמתי עליו 5.69$ ל30 מ"ל.


המוצר הבא הוא אבקת פילינג לפנים. אמורים להזמין איתו נוזל קלינסר ולערבב כמויות שוות מהם בכדי ליצור את הפילינג, אבל החלטתי לוותר ולהזמין רק את האבקה. אני משתמשת בכפית מאבקת הפילינג ומערבבת אותה עם כף מיץ לימון או יוגורט, לסירוגין. משפשפים את הפנים ושוטפים. הוראות מדוייקות יותר יש בלינק. המוצר התחבב עליי למרות הטרחה בשימוש בו, מה שמונע ממני להשתמש בו בתדירות גבוהה יותר. בעיקר כפינוקי סופ"ש.. מחירו 11.38$. 


ממש לא נכנס להזמנה הבאה שלי. נתתי אותו לאמא. לא עושה כלום לדעתי האישית.. לא אגרסיבי מספיק. באמת לא מבינה את הבאז סביבו. עלה 3.91$.


קרם אבץ שמתאים לשימוש נקודתי בפצעונים. יש לו tint, פיגמנט קל, כך שניתן להתאפר מעליו לאחר זמן קצר של המתנה לייבוש. לדעתי הוא עובד לא רע כעזרה ראשונה, וגם שמעתי שהוא טוב יחד עם שימוש במשחת ביאפין, לכוויות או צלקות. מחירו 8.54$.


מתנה קטנה שצורפה להזמנה.. פותח מכתבים. בספק אם יצא לי להשתמש בו (:


אז זה הכל.. הפוסט הבא יהיה כנראה על שגרת הטיפוח שלי בקיץ, או פוסט חדש של אמפטיז. מקווה שלא לשכוח את הבלוג שוב D: 

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall