יום חמישי, 2 ביולי 2015

sugarpill : SparkleBaby



אי שם לפני חודש או קצת יותר, הגיעה הפלטה SparkleBaby של sugarpill ורק היום הצלחתי למצוא קצת זמן לסקור אותה. ככה זה בתקופות מבחנים.. לא רואים את הסוף ): 
הכנתי כוס קקאו וקצת מוזיקה ברקע אז אפשר להתחיל!

שוגרפיל היא חברה הידועה בפיגמנטים הצבעוניים והאיכותיים שלה ובנוסף היא cruelty free.
היא ישבה לי כבר זמן מה בראש ורציתי לנסות ולהתרשם ממנה, כך שכשנתקלתי בפלטה הזו, לא היה מקום להסס. אני מוכרחה להודות שמה ששבה אותי לחלוטין בפלטה הזו, היה החתול המנצנץ הזה.. אני סאקרית של אריזות מתוקות ופסטליות! ובהיותי קרייזי קאט ליידי, קניתי אותה מיד.

באמת שהתמונה לא עושה חסד עם איך שהיא נראת במציאות

הסגנון שלי קצת סולידי ושמרני בכל מה שקשור לאיפור, מה גם שאני תמיד בוחרת ב no makeup' make-up look', כך שהיה לי חשוב לבחור בפלטה שתשמש אותי ותשדרג איפור ערב. שימוש בכל צללית בנפרד בשילוב עם צלליות מאט חמות או קרות, נותן לי את המראה המתון המועדף עליי. חבל שאני לא בנאדם יצירתי יותר, כי שיטוט קצר אונליין גילה לי מראות משגעים וצבעוניים בשימוש הפלטה. אם רק היה לי אומץ!


לכאורה הצלליות נראות עם ברק מסויים, מה שקצת הטריד אותי במבט ראשון כאחת שמעדיפה את מראה המאט, אבל לפי ההתנסות שלי רק kitten parade היא שימרית קלאסית ויתר הצלליות הן בעלות ברק עדין.

הצלליות מימין לשמאל: 
Hosty Tosty - וורוד-מגנטה דומיננטי
Candy Crush - מנטה סמי-שימרי
Frostine - סגול בהיר ופסטלי
Kitten Parade - אפרסק שימרי

מוגזם לומר שגם שמות הצלליות כבשו אותי? (: 
הלוק היחיד שיצרתי סו פאר, היה עם הוסטי טוסטי. הצללית מעל פריימר החזיקה מעמד 8 שעות בחוץ ונשארה עליי עד הערב. אני כן אציין שהייתי צריכה לטשטש אותה לא מעט מהסיבה שהיא נורא פיגמנטית למרות השימוש הזהיר שלי איתה.
קנדי קראש לצערי לא עוברת מסך טוב בתמונות הבאות, אבל אני בטוחה שתהיה אצלי בשימוש בהזדמנות הראשונה. היא כל כך יפה. בסוואצ'ים אפשר לראות קצת יותר טוב איך היא במציאות.


את פרוסטין אני גם מאוד מחכה לנסות (אם רק היה לי זמן!), הצבע הפסטלי הסגלגל שלה כובש והיא גם סמי-מאט. את קיטן פארייד היה לי קצת קשה להסוויץ' מהסיבה שאני שחומה והייתי מוכרחה לבנות את הפיגמנט שלה כדי שתתקבל תמונה קרובה יותר לצבע האמיתי שלה. לדעתי על עור בהיר היא תיתן תוצאה יותר דומיננטית ותתאים להוספת מעט glow. עליי היא יכולה לשמש לחלק הפנימי של העין או הברקות.


חוץ מזה, הצלליות נוחות לשימוש ולא צריך להתאמץ להוציא מהן צבע (ואני ממליצה אפילו לנקוט בזהירות איתן), הן מאוד 'חמאתיות' מה שמקל על איסוף החומר. לא היה פולאאוט שזה פלוס.

וכמה סוואצ'ים לסיום:

תאורת חדר צהובה

עם פלאש

תחת שמש ישירה

דירוג ציונים:
עמידות: 5/5
איכות: 5/5
שימוש: 2/5 (בהיותי משעממת להחריד D: )

את הפלטה רכשתי מביוטיג'וינט דרך איביי בעלות של 38$.

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall