יום שישי, 12 ביוני 2015

אלקליל עודפים

השבוע התקיימה בחנות אלקליל עודפים מכירת חיסול של מותגים כמו אסתי לאודר, מאק, בובי בראון, קליניק ועוד. שמעתי מספיק על החנות בכדי לדעת שאני מוכרחה לקפוץ לשם מתישהו וניצלתי את ההזדמנות השבוע סופסוף. בכל השנה המחירים שם זולים משמעותית מהמחירים המקוריים והשבוע היו הנחות לרגל חיסול מלאים שכללו בין היתר קולקציות קודמות, מוצרי איפור וטיפוח ובישום.



אפשר לומר שיצאתי עם שלל צנוע מהסיבה שלא הצלחתי למצוא יותר מדי דברים שהתחברתי אליהם וגם כי הייתי קצרה בזמן. הגעתי בתחילת השבוע ואמנם היו הרבה מוצרים אך המגוון לא היה גדול כ"כ. חשקתי מאוד בפיינטפוטים ושפתונים של מאק אבל לצערי היו שם צבעים בודדים שלא התחברתי אליהם. על פיינפוטים אין מה לדבר בכלל.. רציתי לתת נסיון לצלליות של מאק אך הן היו בצבעים 'נועזים' מדי בשבילי והסמקים הכילו יותר מדי חלקיקים מבריקים מה שפחות מתאים לי כבעלת עור שומני. יצאתי מאוכזבת קצת כי מצד אחד ציפיתי לגיוון רב יותר ומצד שני מאחר ואני משתדלת שלא לקנות מוצרים מבלי לקרוא סקירות וביקורות עליהם לפני כן, הזמן שהוגבלתי בו לא היה מספיק בכדי לבדוק לעומק מוצרי טיפוח שהתלבטתי לגביהם. לאחר סיבוב של שעה באוהל ובחנות, ומס' המנעויות מרמיסה אנושית, זה מה שקניתי: מייקאפ ושפתון של בובי בראון, פודרה מינרלית ומברשת טשטוש של מאק וסרום לפנים של אסתי לאודר.



אני תמיד צריכה מברשות טשטושים ומצאתי אחת כזו בחנות עצמה. מברשת טשטושים של מאק מהקולקציה של שרון אוסבורן. עלתה 40 ש"ח. עדיין לא ניסיתי אותה בשביל לחוות דעה.


מבובי בראון התאכזבתי כי כבר ידעתי שאני מוכרחה לקנות את הקורקטורים והקונסילר הקרמי שלהם אבל לצערי לא היה משהו בגוון שלי אלא רק קרוב ל, אז החלטתי לוותר. גם לא היתה דיילת בעמדה מה שקצת ביאס אותי, יכל לעזור לי אם הייתי מקבלת הכוונה. ועדיין, אני כן מרוצה שהצלחתי למצוא את הגוון שלי במייקאפ שלהם, Warm namtural שמקביל לגוון שלי במאק nc40 (למרות שאני מאמינה שאני טיפה כהה יותר עכשיו בקיץ). המייקאפ עלה 70 ש"ח. ניסיתי אותו השבוע מס' פעמים ולדעתי הוא נוזלי מדי ואת הכיסוי שלו צריך לבנות אבל זה לא משהו שאי אפשר להסתדר איתו. בנתיים אני מרוצה.


היו יחסית מספר גוונים בגזרת השפתונים של בובי בראון אבל הם היו דומים (beige, nude וסו און וכמה שהכילו שימר שזה רחוק מאוד מהטעם שלי), כך שהחלטתי לוותר עליהם ולקחת דווקא את Warm apricort, שפתון שאין לי במלאי אחד שדומה לו, חשבתי שהוא חום יותר, והוא דווקא בגוון קורלי עם נגיעות של כתום אבל לא דומיננטי מדי, מה שמתאים לי. השפתון לא בדיוק מאט אבל הוא כן שומר על עמידות מסויימת של 4 שעות מה שהפתיע אותי. היה שפתון נוסף שחשקתי בו, ה hot raspberry שאני טיפה מתחרטת שלא לקחתי, אבל הוא נראה לי נועז מדי לטעמי באותו הרגע. הוא עלה 40 ש"ח אם אני לא טועה.

 Bobbi brown Warm apricort

מוצר נוסף שהייתי צריכה ושמחתי למצוא בגוון שלי הוא פודרה מינרלית, אני משתמשת בה לקיבוע. הגוון הוא medium plus והיא עלתה 60 ש"ח אם אני זוכרת נכון. הופתעתי לטובה מהתפקוד שלה בימים חמים אלו.


המוצר האחרון שקניתי זה ה Clear difference advanced blemish serum של אסתי לאודר. אני אוהבת מוצרי טיפוח ושמעתי דברים טובים על המוצר הזה ושמחתי לנסות אותו. הוא מיועד לעור בעייתי ואמור לתקן פגמי עור. בתור בעלת עור שנוטה לאקנה שמחתי על המציאה שעלתה 99 ש"ח. לצערי רק כשחזרתי הביתה ראיתי שהוא מכיל צבע טרטרזין שידוע כמסרטן ומעורר אלרגיות. לא ברור לי למה מתעקשים להכניס את החומר הזה במוצרים יוקרתיים כמו קליניק ואסתי.. מופיעה התוויה של אישור משרד הבריאות כך שאני משתמשת בו בנתיים בבוקר ובערב לפני קרם לחות, לא חוויתי תופעות לוואי שליליות, הוא קליל ונספג במהירות, אבל ככל הנראה לא הייתי רוכשת אותו אם הייתי שמה לב לזה במקום.

אז זו היתה החוויה שלי, אני די מרוצה מהרכישות שלי אבל הייתי שמחה להגדיל את ארסנל מוצרי הטיפוח שלי ולנסות מוצרים של קליניק למשל, שדווקא אין לי מהם נסיון חיובי, אם היה לי יותר זמן לחטט במוצרים. אני בהחלט אקפוץ לחנות בעתיד לחווית קניה מתקנת (:











אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall