יום שני, 1 ביוני 2015

empties !

לאחרונה נזכרתי שאי שם לפני קצת פחות משנה, פתחתי בלוג.. ייאמר לזכותי שאין לי באמת יותר מדי זמן עם הלימודים והעבודה, אבל תקופת המבחנים הבאה עלינו לטובה מתקרבת, מה שאומר שאין זמן הולם יותר להתחיל להזכר בכל מיני עיסוקים לא באמת חשובים :) סדרי עדיפויות, אתם יודעים..

אז החלטתי לרגל חזרתי, לעדכן קצת את רשימת האמפטיז שהצטברו לי עם חוות דעת.



שנתחיל?
כמובן שכל המוצרים נקנו על ידי.
אני חושבת שאעדכן מתישהו בהמשך בנוגע לשגרת הטיפוח שלי אבל קצת מידע לגביי: יש לי עור פנים שומני עם נטייה לpimples, כלומר לא באמת פצעי אקנה אלא מעין בליטות קטנות ואדומות. יש לי נשירת שיער כמעט תמידית, קרקפת שומנית מעט והשיער שלי עצמו יבש ודליל.


בנוגע לשגרת ניקוי הפנים שלי, מאחר ואני סובלת מדי פעם מדלקת זקיקי שיער ושיעור יתר בצדי קו הלסת והסנטר, אני שומרת על ביקורים דו שבועיים אצל קוסמטיקאית, ובבית משתדלת לתת הזנה לפנים שכן פעמים רבות הוא יבש או שומני מדי לאחר טיפולי הסרת שיער. אולי אפרט פעם על תופעת שיעור היתר ואיך אני מתמודדת איתה, אני סוג של נמצאת במרדף תמידי בחיפוש אלטרנטיבות שיקלו עליי לחיות עם התופעה הזו. לצערי זו בעיה לא רק אסתטית.
אז בעצם בתמונה אפשר לראות את ג'ל ניקוי הפנים של גרניה, תרחיץ הפנים של אקניל, פילינג גרגרים של לוראל, ביצי הסבון של הוליקה הוליקה ואת מסכת החימר של אינספרי.

Garnier: ג'ל ניקוי לפנים שמתאים לעור רגיל עד מעורב, בריח ענבים. מחיר: כ30 ש"ח במבצעים בכל רשתות הפארמים (והוא תמיד במבצע..). אני משתמשת בו כקו ניקוי ראשון כשאני מסירה איפור עם ספוגית לניקוי פנים. לא התלהבתי ממנו, כשאני עוברת עם מי הפנים אני רואה שהג'ל הזה לא מנקה הכל בצורה יסודית ולכן לא אקנה אותו שוב. בניגוד אליו, התרחיץ בריח הוואסאבי של גארניה מצויין ומנקה בצורה יסודית יותר ולכן נראה לי שאחזור אליו. 

Acnil: תרחיץ פנים טיפולי נטול שומן, לניקוי עמוק ולהסרת עודף שומן. מחיר: כ60 ש"ח בקניה בבתי מרקחת של קופות חולים. אני משתמשת בו בעיקר בבקרים לפני הרוטינה של קרמי לחות. זה סבון מעולה! משתמשת בו בקביעות. הוא מותאם לעור שומני ובעייתי, סופח שומנים ולאחר הניקוי איתו אני מרגישה שעור הפנים שלי באמת נקי יותר ונטול שומניות. אני ממליצה עליו בעיקר לקראת הקיץ. כי הוא קצת מייבש. בחורף מומלץ למרוח קרם לחות איכותי אחריו. בהחלט קניה חוזרת.

L'Oreal: ג'ל גרגרים לניקוי עמוק ועדין. מחיר: כ30/40 ש"ח אם אני לא טועה, קניתי אותו די מזמן. נמצא בכל רשתות הפארמים. טוב אז האמת שאני לא באמת יודעת מה אני חושבת עליו.. אני משתמשת בפילינגים ומסכות באופן קבוע כחלק משגרת הטיפוח שלי, אז אני לא יודעת לומר אם הוא באמת מועיל. אני חושבת שהוא נחמד ומריח ממש טוב (מנגו!) אבל לא יותר מזה. לאחר שימוש בו אני לא מרגישה ניקוי יסודי, לטעמי הוא לא מספיק אגרסיבי. לא אקנה אותו שוב, כך שאני פתוחה להצעות לפילינג חדש (:

Holika Holika: מארז סבונים בצורת ביצים, כשלכל ביצה תפקיד שונה. מחיר: 14$, כ53 ש"ח באיביי. אז בעצם אפשר לראות בתמונה כיווצ'וץ' קטן ומעוך בצבע שהיה פעם כתום- זו הביצה הראשונה שאני נפרדת ממנה בצער רב. קניתי את המארז לאחר שקראתי המון ריוויוז והמלצות עליו. הביצה הכתומה בה השתמשתי מיועדת לניקוי עמוק ולכן התאימה לי כבעלת עור שומני. היא מזכירה לי מאוד את סבון האקניל אך היא מייבשת טיפה יותר מדי ולכן אני משתדלת להשתמש בה בעיקר בימים חמים כדי להשאיר את האיפור עמיד קצת יותר. הביצה השחורה אמורה לטפל בסבום, עור שומני ובעייתי ולכן היא הבאה בתור לשימוש, הביצה הלבנה אמורה להקטין נקבוביות והביצה הירוקה אמורה להזין ולהחליק את העור ולכן נראה לי שתתאים יותר לחורף. קניה חוזרת לגמרי.

Innisfree: מסיכת חימר super volcanic pore clay mask. מחיר: 16$, כ62 ש"ח באיביי. אפשר גם למצוא בטסטר קוריאה או בביוטינט קוריאה. השימוש בה הוא לאחר ניקוי פנים יסודי, הנחת שכבה דקה והמתנה של 15 דק'. לרב אני חוטאת ומחכה עד 45 דק'. לאחר השטיפה העור מרגיש נקי יותר וטיפה יבש, לכן יש למרוח קרם לחות. במסיכה מומלץ להשתמש עד פעמיים בשבוע. מצאתי למסיכה הזו תאומה בחצי מחיר (אפרט בפוסט שגרת טיפוח שאעלה מתישהו) ולכן בנתיים זו לא קניה חוזרת.


ונעבור לקצת התמרחויות (:

Acnil: תחליב לחות טיפולי נטול שומן, להזנת העור בלחות ללא ברק מיותר. מחיר: כ50/60 ש"ח דרך בתי מרקחת בקופ"ח. בהחלט מוצר חובה לכל מי שסובל מעור שומני. קנייה חוזרת לגמרי! אין יום שאני לא משתמשת בו והוא עושה את ההבדל הגדול בין איפור עמיד ללא עמיד. הוא גם מותאם לעור בעייתי, מה שנותן לו עוד נק' בונוס.

Garnier: קרם לילה. מחיר: כ30 ש"ח אם אני זוכרת נכון. לא אהבתי בכלל :( אבא קנה לי כמה מוצרי טיפוח שהייתי צריכה והחלטתי לנסות את זה. לא נותן לי מספיק לחות, קליל מדי, אין שום שינוי שהרגשתי בעקבות השימוש בו.. לא מומלץ.

L'Oreal: קרם עיניים טריפל אקטיב. מחיר: לא זוכרת, אבל זה תמיד במבצעים בכל הפארמים. ממש לא קנייה חוזרת! מעבר לזה שהקרם הזה לא עזר בהחלקת קמטוטים או הפחתת כהויות, הוא גם גרם לי לדמוע לסירוגין.

Etude House: קרם לחות מסדרת Collagen moistfull, מיני ערכת טיפוח לעור הפנים. מחיר: 14$, כ54 ש"ח באיביי, אני בטוחה שהמארז עולה פחות אם מחפשים, אני זכיתי בו בביד ב25 ש"ח בערך. המארז הקטנטן מכיל 4 סוגי לחות: קרם פנים (מעולה!), אמולסיה, אסנס וטונר. יש להם ריח משגע, הכנסתי אותם לשגרת הלילה שלי והרגשתי שלמחרת בבוקר עור הפנים שלי מרגיש חלק ורך יותר. הקרם קולגן הוא לגמרי קנייה חוזרת, לגבי השאר- קצת עמוסה לי שגרת הטיפוח הקוריאנית כך שאוותר.

Reviva Labs: חומצה גליקולית 5%. מחיר: 16$, כ62 ש"ח באייהרב. מדובר בקרם לחות שרבות סקרו לפניי, עם לא מעט ריוויוז והמלצות. הוא ללא פראבנים ומכיל כל מיני תמציות ושמנים טבעיים. השתמשתי בו בשגרת הלילה שלי, לאחר ניקוי יסודי של הפנים, כקרם לחות ראשוני. דרושה כמות מועטה בכדי לכסות את כל הפנים, כשהשתדלתי לעסות בעיקר באזורים של כתמי אקנה, וגם בצוואר. לי אישית זה לא גרם לעקצוצים או תחושת גרד. לאחר 5-10 דק' כשאני בטוחה שהחומר נספג, מרחתי קרם לחות/מסיכת שינה, תלוי בלחות הדרושה. אני יכולה לומר שכן ראיתי שיפור, אמנם קל אך עדיין. הכתמים מתבהרים אך חשוב להתמיד. אפשר להשתמש בקרם גם בבוקר אך אישית אני לא ממליצה בקיץ מחשש לפיגמנטציה, וזה גם נראה לי כבד מתחת לקרם לחות וקרם הגנה.. מאז שסיימתי את ה5% עברתי ל10% ואני מרגישה שהוא טיפה'לה יותר אגרסיבי, שוקלת להשאיר אותו לחורף ולבצע קניה חוזרת של ה5%. בכל מקרה לגמרי מומלץ.


essence: מסיר איפור עיניים. מחיר: 15 ש"ח בסופר פארם. אני חייבת לומר שלא ציפיתי להרבה ממנו, מה גם שלא אני קניתי אותו בבית, אבל לאחר השימוש הראשון אימצתי אותו לעצמי. הוא מסיר גם איפור עמיד ומסקרות עקשניות ואני מאוד מרוצה שהוא לא גרם לי לשום רגישויות (כמו שגורמים לי מסירי האיפור של קרליין למשל) כך שמדובר בקנייה חוזרת במחיר משתלם.

elf: פריימר עיניים. מחיר: 3$, כ12 ש"ח באייהרב. ביום יום אני לא משתמשת בפריימר לעיניים ולכן הוא גם החזיק מעמד יחסית הרבה זמן אצלי, אבל כשכבר כן השתמשתי בו, אע"פ שהוא עזר לצלליות להחזיק מעמד, לא התחברתי למרקם ולצבע שלו. אני די שחומה כך שהוא נראה לי חיוור מדי עליי ויש לו טקסטורה לא נוחה לטשטוש. אני לא אקנה אותו שוב, ופריימר חדש מחברה אחרת בדרכו אליי.

L'Oreal: מסקרת הtelescopic. מחיר: אני קונה אותה בקופונים של הפארמים ב50 ש"ח, יש תמיד מבצעים עליה. לא משנה כמה מסקרות חדשות אני מנסה כשבא לי להתפנק, היא נותרת הטובה ביותר ואני נשארת נאמנה לה. יש לי ריסים ארוכים ואני לא אוהדת הלוק הדרמטי שנותנות הרבה מברשות גסות וגדולות מדי לטעמי, כך שאני מרגישה שהיא נותנת את המראה שאני אוהבת- ריסים מופרדות עם כיסוי עדין. קנייה חוזרת כל פעם מחדש.

Hlavin: דאודורנט רול-און מסדרת love-line. מחיר: כ16 ש"ח. הוא ללא אלומיניום, אלכוהול ופראבנים, מחזיק עד 48 שעות לפי הכיתוב, ויש לו ריח נעים. גם בימים שאני מתרוצצת קצת יותר הוא מצליח להחזיק מעמד יפה, והכי חשוב שהוא מרגיע אותי עם העובדה שאין בו אלומיניום הקשור לכל מיני מחלות. הדאודורנט הקבוע שלי, קנייה חוזרת.

Dabur Vatika: קרם הזנה לשיער פגום, חלש ונושר. מחיר: 35 ש"ח אונליין באתר נקודת חן, אני קניתי אותו באחד המרכולים בעיר שלי ב27 ש"ח. המסיכה מכילה שמן קיק, שמן זית ודבש, מניחים אותה טרם החפיפה מהקרקפת עד הקצוות לרבע שעה וחופפים. אני מאוד מרוצה מהמסיכה הזו, כך שהייתי מוכרחה לנסות מוצרים נוספים מואטיקה ואני מוכרחה לומר שיש שיפור משמעותי בשיער שלי- לאחר החפיפה הוא חלק ורך, והנשירה שלי אמנם לא נעלמה אך פחתה משמעותית. עכשיו קניתי את קרם ההזנה עם השום שמחליף את הנוכחי. כן חשוב לי לציין שלפי מה שהבנתי אין אישור של משרד הבריאות כך שזו אחריות אישית להחליט אם לרכוש או לא.

משום מה לא חשבתי שמדובר בכ"כ הרבה מוצרים כך שאין לי מושג איך הצלחתי לבזבז כ"כ הרבה זמן על כתיבת הפוסט! אני חושבת שפוסט האמפטיז הבא שלי יהיה בעוד הרבה זמן אז זה מתקזז (: 

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall