יום שבת, 4 באוקטובר 2014

הזמנה שניה מ iHerb

עברו הרבה הזמנות מאז הפעם האחרונה שעדכנתי כאן, לא יצא לי לצלם ולהתנסות בכל המוצרים, אז אני מעלה את אחת ההזמנות שעיקרה הוא אוכל (:



אם זו הזמנה ראשונה שלכם באייהרב (קשה לי להאמין!) אתם מוזמנים להשתמש בקוד JHK773  לקבלת הנחה של 10$ בקניה מעל 40$, או הנחה של 5$ בקניה בכל סכום.

Snikiddy, Baked Rice & Corn Puffs, Mac N' Cheese
Snikiddy, Baked Corn Puffs, Grilled Cheese
אני ממש מחבבת חטיפי גבינה כך שהייתי מוכרחה להזמין את אלו. נחמד, יש מוצרים דומים גם בארץ אבל בבית התלהבו מהם אז אני משתדלת להכניס את זה מדי פעם להזמנות. 2.82$.

Now Foods, Organic Maple Syrup
עדיין לא נוסה, מסקירה קצרה ראיתי שיש הרבה תגובות חיוביות. 12.76$.

Twinings, Chai, Pumpkin Spice
הפעם הראשונה והאחרונה. חששתי שהטעם יהיה דומיננטי מדי בשבילי כי אני מעדיפה את התה שלי חלש ועם הרבה צמחים. הועבר לחברה. 3.31$.

Nutiva, Organic Virgin Coconut Oil
מעולה! וכל מילה מיותרת. משתמשת בו גם במטבח אבל בעיקר כלחות לפנים לפני השינה ולמסיכת הזנה לשיער משמן קיק, קוקוס ואבוקדו. 10.98$.

Now Foods, Solutions, Avocado Oil
הוזמן כי הייתי צריכה לדלל את הסמיכות הצמיגית שמאפיינת את שמן הקיק, כמסכה לשיער והבנתי שלשמן האבוקדו יתרונות רבים. 5.34$.

Now Foods, BetterStevia, Liquid Sweetener, Original
סטיביה מעולה ללא טעם לוואי. באחת מהקניות הבאות ארכוש כנראה אותה בטעם ווניל שקיבל תגובות חיוביות. 6.87$.

Madre Labs, Witch Hazel Toner, Unscented, Alcohol-Free
טונר שהוסף לסל הקניה בגלל מחיר אטרקטיבי לכמות עצומה בזמן מבצע. אני משתמשת בו לאחר הסרת איפור ושטיפת פנים. לא התלהבתי, אני לא מרגישה שהוא באמת עושה משהו כך שאני משתמשת בו בנוסף ולא במקום למי הפנים שלי. 4.95$.

זו הזמנה די ישנה ולא היה לי זמן לסקור אותה עד עכשיו. מקווה שאפנה קצת יותר זמן החודש לבלוג לפני החזרה ללימודים כי יש לי המון מוצרים חדשים. שבוע טוב! 

תגובה 1

  1. Would you like to follow each other on GFC?
    let me know on my blog if you follow me, and I will follow you back after it.
    thank you! ^^~

    Tom and Tins Blog

    השבמחק

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall