יום שני, 4 באוגוסט 2014

הזמנה ראשונה iHerb

אז החלטתי להציג את ההזמנה הראשונה שלי מאייהרב:


לא התברכתי בשיער עבה, אבל אני כן זוכרת שעד תקופת התיכון המאוחרת היה לי שיער ארוך ובריא, גם אם הוא היה דליל. אני לא באמת מבינה מה קרה לו, אבל מאותה התקופה, אני חוטפת לסירוגין נשירות והשיער שלי לא מצליח להתארך. אני לא חסידה גדולה של רפואה טבעית, אני צריכה עובדות, מסקנות חותכות, מחקרים.. לכן התמדתי בביקורים אצל רופאי עור, שהפנו אותי לבדיקות דם שגרתיות ואפילו פרופיל הורמונלי. התוצאות הצביעו שאין לי חוסרים כלשהם שיכלו לגרום לנזק לשיער שלי.
לאחרונה אני סובלת מנשירת שיער באמת מטורפת, שנמשכת כבר 3 חודשים בקירוב. נשירת השיער הזו מלווה בשיעור יתר שהחמיר בשנים האחרונות, באזור הפנים בעיקר. קבעתי תור לפרופסור מומחה לדרמטולוגיה ואני מקווה שהוא יענה לי על מה לעזאזל קורה לגוף שלי, כי יש לי די הרבה השערות שבו זמנית תוצאות הדם סותרות אותן. 

אז אחרי הרקע הזריז הזה, אני יכולה לפרט טוב יותר לגבי המוצרים שהוזמנו:

Nature's Gate, Shampoo, Strengthening, Biotin 

אני מוכרחה לציין שלא היה לי מושג עד כמה תכשירי חפיפת השיער שלנו מלאים בכימיקלים. עכשיו, אני לא רוצה ליצור את הרושם הלא נכון- אני מאמינה שבדיוק כמו שהגוף שלנו מספיק חכם ויודע להתמודד עם מגוון פולשים, גם עם כימיקלים בתלות של סוג ומינון מסויים לא אמורים להיות נזקים. אלא שהשיער שלי כבר בנקודת פתיחה לא מוצלחת: פגיע, שביר, מפוצל.. הוא עבר טראומה רצינית ואני לא סתם נשמעת דרמטית. אני יודעת שעכשיו אני משלמת את המחיר על הזנחה וזלזול שנמשכו תקופה ארוכה בגוף שלי. דווקא בגלל הפנים והשיער הבעייתים שלי, אני לא יכולה להתפשר לגביהם כי הם באמת מדאיגים אותי ואני מוכרחה לטפל בהם כפי שרופא העור יראה לנכון. אבל כפי שכבר ציינתי, יש לי עוד זמן עד התור הנכסף שלי, ובינתיים הזמנתי את השמפו והמרכך של Nature's Gate המכילים חומצה פולית, וויטמין B, ביוטין ועוד שלל ממתקים המקושרים לחיזוק וצמיחה מחודשת של שיער. ביוטין הוא וויטמין שמקושר לצמיחת שיער, אף כי אין מספיק מחקרים שתומכים בכך וחשוב לי לציין את זה. להזיק זה לא יכול, אז למה לא לתת לזה נסיון.
לשמפו ולמרכך יש ריח מנטה חזק, שאישית אני מאוד אוהבת. הטיפול בשיער שלי כולל כ3 פעמים בשבוע עיסוי קרקפת בשמן קיק בערב, ולמחרת בבוקר חפיפה עם השמפו והמרכך האלו. אני מרגישה שהשיער שלי מאוד יבש למרות השימוש בשמן הקיק, השמפו והמרכך, כך שאני לא יכולה להצביע אם זה בגלל מזג האוויר או באשמת המוצרים האלו. אחרי הכל-  השיער שלי סבל מיובש הרבה זמן לפני השימוש בהם. מחיר כל אחד מהם הוא 5.47$ ואני ממליצה לעבור על הreviews בקישור המצורף לאייהרב כי יש שם לא מעט אנשים שהמוצרים האלו עשו להם טוב.

Reviva Labs, 5% Glycolic Acid Cream

אני מניחה שאין טעם להרחיב בנושא החומצה הגליקולית, אחרי הכל הזמנתי אותה לאחר קריאה של הרבה פוסטים שנכתבו עליה. כרגע אני בשימוש שלה כמעט שבועיים, ולא מרגישה במשהו מיוחד בנתיים, למרות שלפי מה שקראתי אמורים לראות תוצאות לאחר שימוש ממושך. המחיר של החומצה הגליקולית 5% הוא 17.50$, ושל ה10% הוא 20.30$.
המוצר האחרון בהזמנה הוא קפסולות ג'ל לבליעה של תמצית דקל ננסי. על הדקל הננסי אפרט בהזדמנות בפוסט מורחב על בעית שיעור היתר שלי אבל בגדול הוא מיועד לשימוש אצל גברים כטיפול בדלקות כרוניות של הערמונית. אז נכון, בפעם האחרונה שבדקתי אני אישה, אז מה הוא עושה אצלי? לתמצית הדקל הננסי תכונות נוספות המיוחסות לעיכוב הורמונים אנדרוגנים, ע"י עיכוב האנזים 5alpha reductase האחראי ליצירת המטבוליט DHT הקשור לטסטוסטרון. בנשים, טסטוסטרון מקושר לשיעור יתר, אקנה, ובעיות נוספות בעלות סממנים 'גבריים'. כרגע אני לא מרגישה בשיפור מסויים, אבל מצד שני התחלתי ליטול אותו לא מזמן. אעדכן במצב ועל הבעיה שלי בפרט, בפוסט עתידי. כן חשוב לי להעיר: תמיד להיוועץ עם רופא(!!!) לפני נטילת תוספי מזון, וויטמינים כאלו או אחרים או תרופות ללא מרשם.
  
חשוב לי להבהיר שמכיוון ואת ההזמנה הזו קיבלתי לפני קצת פחות משבועיים, אני לא יכולה להמליץ על המוצרים שכן לא נעשה בהם מספיק שימוש. לאחר שימוש ממושך בהם ארגיש יותר בטוחה להמליץ עליהם או לא.

אם זו הזמנה ראשונה שלכם באייהרב (קשה לי להאמין!) אתם מוזמנים להשתמש בקוד JHK773  לקבלת הנחה של 10$ בקניה מעל 40$, או הנחה של 5$ בקניה בכל סכום.

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall