יום שני, 13 ביולי 2015

האול קטן מ beautyjoint


עברתי אתמול בדואר והגיעה החבילה מביוטיג'וינט בדיוק בזמן לרומם טיפה את נפשי אחרי מבחן זוועתי שכמעט ויצאתי ממנו בוכה. אין דבר מתסכל יותר מללמוד ולהשקיע יותר ממה שצריך ובסוף להתמודד עם מבחן מכשיל. אבל היי, אין גם דבר מספק כמו לאסוף חבילה עם שלל שחיכית לו!

זו ההזמנה הראשונה שלי מאתר ביוטיג'וינט, כך שהשתמשתי גם בקוד LETSTALK שמצאתי בבלוג של מיס גליטרס, המקנה 5% הנחה מהקנייה הכוללת, וגם בהנחה של 5$ לקניה ראשונה, מה שהוריד משמעותית את מחיר החבילה.

אז המוצר הראשון שמיהרתי להוסיף לסל היה הBaby skin של מייבלין. ראיתי לא מעט סקירות חיוביות על המוצר שמתחייב לצמצם נקבוביות ולתת מראה אחיד וחלק. לפי מה שהבנתי הוא לא מתפקד כפריימר שאמור להחזיק את האיפור למשך שעות, אלא כבסיס לפנים לפני איפור. עוד לא ניסיתי אותו כדי לחוות רשמים אבל אתן לו הזדמנות בימים הקרובים, שכן אני לא מרבה להשתמש בפריימר לפנים או מוצרים שסותמים נקבוביות באופן יומיומי. הוא עלה 7.99$ ואפשר להשיג אותו פה.

 

מוצר נוסף שהוספתי לסל היה הברונזר של חברת NYC, ניו יורק קולור, בגוון Sunny. גם עליו שמעתי דברים טובים וכמה שרציתי לאהוב אותו! אבל לצערי לא רואים אותו עליי בכלל ): הוא באמת מרהיב, ללא תת גוון כתום מדי, לא פיגמנטי מדי ובעל מרקם מאט, בלי נצנצים ושיט, כמצופה מברונזר. אבל! אני שחומה מדי לגוון הזה. למעשה, כ"כ שחומה שכשניסיתי להסוויץ' אותו, לא ראיתי שום כלום 3/> הוא עלה 3.49$ ואפשר להשיג אותו פה.


המוצר הבא שידעתי שאני מוכרחה לנסות, הוא ה pro conceal של LA girl. עדיין לא יצא לי לחנוך אותו, אבל גם עליו שמעתי המלצות. מרגיש לי שאני חוזרת על עצמי עם עניין ההמלצות.. אבל אני בד"כ משתדלת לעבור על סקירות והמון סוואצ'ים אונליין לפני שאני עושה קניות אונליין. מדובר על קונסילר קצת יותר סמיך מהפרולונגוואר של מאק, בו אני משתמשת בד"כ, והוא מתחייב לכסות כהויות ולצמצם את מראה הקמטוטים תחת העיניים. הגוון שבחרתי הוא Toffee, אני חושבת שכן יכולתי לבחור גוון אחד בהיר יותר, אבל עד שלא אתנסה לא אדע. בכל מקרה, בשביל מחיר של 2.99$, שווה בדיקה. ניתן להשיג פה.


מוצר נוסף מLA girl שרציתי לנסות, היה הגלוס מאט שלהם. בחרתי בגוון Black currant, סגול ערפדי כהה ועמוק. הגוון באמת עוצר נשימה, בכל הסדרה הזו יש גוונים מהממים. אבל.. ויש אבל. הפורמולה היא אחת הגרועות שניסיתי. למרוח אותו עם האפליקטור זה בלתי אפשרי, אז ניסיתי מברשת שפתיים. גם זה לא הלך. מדובר בצבע עמוק ואטום, אבל על השפתיים הוא נדרשו לי 3 שכבות זהירות לפחות בכדי לקבל את האטימות הדרושה מגלוס מאט. כשהתקבל סופסוף הפיגמנט, המריחה נראתה לא אחידה ונכנסה לקמטוטי השפה. לוקח לה זמן להתייבש וכשהיא כבר מתייבשת, היא מותירה אחריה תחושה דביקה ומעין גרגרים. אין לי יותר מדי גלוסי-מאט להשוות אליהם את המוצר הזה, אבל יש לי כמה של ליים קריים וכמה של בורז'ואה, והם רחוקים שנות אור מהמוצר הטראומטי הזה. ייאמר לזכות המוצר שהוא מאוד עמיד, נאלצתי להשתמש בקומבינציה של מסיר איפור דו פאזי, מי פנים, סבון ומים, וממש להלחם בכדי להוריד את הצבע. אממה, גם כשהוא ירד הוא השאיר מען stains לא מחמיאים. ממליצה להתרחק. 3.99$ ולהשיג פה.


שפתוני המאט של NYX לא חדשים לי, והפעם רציתי גוונים קצת יותר נטרלים. הם נוחים למריחה מדוייקת, עמידים, יש מגוון צבעים רחב והם נוחים מאוד לכיס. לצערי לא טרחתי לבדוק מה יש לי כבר בארסנל, ויצא שהזמנתי את יורו טראש למרות שיש לי אחד כמעט מלא :( מהרחוק לקרוב: Maison, Euro Trash, Butter. מחיר 6$, להשיג פה. סוואצ'ים בהמשך.


אני חושבת שהשפתונים של Wet n' Wild הם אלו שבעיקר שדרגו לי את ההזמנה. הם לא חדשים והתנסתי בהם בעבר, וכשראיתי שביוטיג'וינט מציעה גם אותם, הוספתי לא פחות מחמישה גוונים לסל. לא התנסתי עדיין בכולם, אבל מהתנסותי בעבר, הם עמידים, נוחים למריחה וזולים. תמורה איכותית בהרבה למחיר של 2.75$. ממליצה לא להסס ולרוץ לקנות. להשיג פה. הגוונים בתמונה משמאל לימין: purty persimmon, rose bud, bare it all, sugar plum fairy, ravin' raisin שאותו אני כבר לא יכולה לחכות ולנסות!

ועכשיו קצת סוואצים:

תאורת חדר

תחת שמש

פלאש

הגוונים משמאל לימין:
wet n' wild - purty persimmon
wet n' wild - rose bud
wet n' wild - bare it all
wet n' wild - sugar plum fairy
wet n' wild - ravin' raisin
NYX - butter
NYX - euro trash
NYX - maison
LA girl - black currant

ביוטיג'וינט מציע עוד שלל מוצרים וחברות כמו ליים קריים, מילאני, דה באלם, רבלון, אלף, רימל ועוד, כך שזו בטח לא ההזמנה האחרונה שלי משם, אני פתוחה להמלצות (:  

אין תגובות

הוסף רשומת תגובה

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall