יום שישי, 8 בינואר 2016

Think Geek : Makeup Geek Starter Kit review



היי לכולן. מצאתי מעט זמן לשבת ולכתוב סקירה מקיפה וראשונה על מייקאפ גיק. מי מאיתנו לא שמעה על מרלנה, היוטיוברית שהפכה לאימפריה. בזמנו, הייתה מורה למוזיקה בבי"ס תיכון והתחילה עם ערוץ היוטיוב שלה לראשונה ב2008 כתחביב. עם הזמן ביססה את מעמדה, התפטרה מעבודתה כמורה והקימה ליין איפור משלה ללא משקיעים, כשמטרתה היא להביא לקהל מוצרים נגישים במחירם, עם איכות שלא נופלת מזו של חברות איפור גדולות.


מרלנה לוקחת חלק אקטיבי בייצור במעבדות. בהתחלה עבדה על הוצאת הצלליות, איתן המותג מייגקאפ גיק מזוהה עד היום, לאחר מכן הצטרפו איילינרים, פיגמנטים, סמקים, מברשות, לאחרונה גם ספארקלים ובהמשך צפויים להכנס מוצרים נוספים כמו מייקאפ, קונטור (יש כבר טיזר באינסטגרם שלה) ושפתונים.
למדיה החברתית יש חלק משמעותי בסיפור הצלחתה, עד היום קיימים באתר מדריכי איפור, סקירות שונות וערוץ היוטיוב ממשיך להיות פעיל. הקשר ההדוק בין מרלנה לקהל הצופים/עוקבים/קונים שלה לאורך הזמן הוכיח את עצמו שיווקית, כמו כן גם שיתופי פעולה ופרגון מיוטיובריות מוכרות. לדעתי זו נקודה שחברות מפספסות לפעמים וחבל, כי שם טמון פוטנציאל לא קטן. 

אז אחרי קצת היסטוריה, הגיע הזמן לחלוק את ההזמנה הראשונה שביצעתי:


יאמר לזכותי שבאמת התאפקתי עם הוצאת הזמנה ממייקאפ גיק זמן רב אבל בסוף נשברתי. ומאז יצאה לה עוד הזמנה.. מה אומר ומה אגיד- ההייפ סביב המותג מוצדק.
בהזמנה הראשונה קיבלתי את הStarter Kit, סט המכיל 9 צלליות בסיסיות המשמשות בחלקן למראה יומיומי עם אופציה לשידרוג הלוק לסמוקי. חלקן בגימור מאט וחלקן שימריות. הצלליות נבחרו ע"י מרלנה בכבודה ועצמה והיא מתארת אותן כ "best shadows to get your collection started". 
החבילה מגיעה עם תכולת קלקרים קטנים וחמודים להגנה מפני תלאות הדרך (מוצדק במקרה של דואר ישראל..) והצלליות עצמן נמצאות בפאנים ארוזים היטב בחפיסות קרטון כפולות.
.
את הצלליות ניתן לרכוש ביחד עם פלטת Z במחיר של 62$ , או כסט צלליות ללא פלטת Z במחיר של 50$ שזו האופציה שאני בחרתי בה, או כצלליות בודדות בעלות של 6$ לאחת. 

את הפלטה המגנטית החלטתי לרכוש מebay (לינק לרכישה), במחיר של 37 ש"ח בערך. היא קיימת במגוון צבעים, איכותית והצלליות נכנסות בה בהתאמה מושלמת.


אתחיל לסקור את הצלליות בנפרד, מהשורה העליונה ומטה:


מימין לשמאל:
Drama queen - סגול עמוק בגימור שימר. (לינק לרכישה) אוהבת סגולים ולדעתי יחמיא בעיקר לבעלות עיניים חומות.
Prom night - סגול אפרפר בגימור שימר. (לינק לרכישה) צבע קר ומיוחד שיכול להתאים מאיפור קליל ועד דרמטי.
Unexpected - וורוד חיוור אפרפר בגימור מאט. (לינק לרכישה) לצערי לא מבחינים בו כ"כ על העפעף שלי ואני חושבת שהוא יתאים בעיקר לבהירות כצבע מעבר.


מימין לשמאל:
Corrupt - שחור עמוק עם נצנוצים עדינים מאוד, גימור מאט. (לינק לרכישה) 
Mocha - חום כהה בגימור מאט. (לינק לרכישה) מאוד מתאים לV החיצוני או הcrease כשרוצים עיניים מודגשות יותר.
Cocoa bear - חום כתמתם בגימור מאט. (לינק לרכישה) צבע מעבר מושלם ליומיום.


מימין לשמאל:
Glamorous - זהב ברונזה בגימור שימר. (לינק לרכישה) משתמשת בו בעיקר לeye lid או להקפיץ לוק יומיומי על שטח העפעף.
Shimma shimma - שמפניה בהירה בגימור שימר. (לינק לרכישה) יחמיא לeye lid או כהיילייטר.
Cre'me brulee - חום חיוור צהבהב בגימור מאט. (לינק לרכישה) הצבע הזה מולטי טאסקינג מבחינתי, לי הוא מתאים לשטח הcrease וגם על העפעף עצמו, כצבע מעבר.


אפשר לעצור ולדבר רגע על כמה עוצרות נשימה shimma shimma ו glamorous?

כל החברות בתמונה משפחתית:


לסיכום,
אפשר לראות שהסוואצ'ים של הצלליות בגימור המאט יצאו פחות visible ואפילו מעט מחוספסות, מה שקצת מוזר עכשו כשאני מתבוננת בתמונה, כי דווקא חשוב לי לציין שעל העפעף הן מתקבלות במלוא הפיגמנט. אני חושבת שזה קשור לגוון העור שלי, אני די שחומה וגם בסריקת הצלליות של מורפי הסוואצ'ים לא יצאו מספיק בולטים למראה.
הצלליות קלות ונוחות לטשטוש, בעיקר אלו בגימור המאט, הן גם buildable, ובגלל הפיגמנט הדומיננטי שלהן הייתי ממליצה שלא להעמיס על המברשת אלא לבנות את הצבע תוך כדי טשטוש.

לאחרונה האיפור היומיומי שלי מבוסס על הקיט הזה (לא סתם הוא הופיע במועדפי השנה שלי!) ואני משתמשת בצלליות בצורה הבאה:
את הצלליות cre'me brulee ו cocoa bear אני אוהבת להניח על הcrease ולטשטש, את הmocha בחלק הוי החיצוני, והצלליות shimma shimma ו glamorous אני ממליצה להניח באזור צינורית הדמעות (ברצינות, מה המונח היותר פשוט למיקום הזה?).
על העפעף עצמו אני משתמשת בצללית מאט כמו birthday suit או שימרית כמו marbleized של מורפי לסירוגין.
הצללית shimma shimma יכולה גם להחמיא כהיילייט לבהירות, והglamorous תחמיא בעיקר לשזופות.

עם הצלליות corrupt ו drama queen התנסתי פעמים בודדות, (לא היו אירועים מיוחדים אז לא היתה סיבה לטרוח לעשות סמוקי P: ) אבל אני כן אמליץ להשתמש בהן בזהירות כי הן רוויות פיגמנט, מה שיצריך מלאכת טשטוש טובה.


אין ספק שבעתיד אבצע עוד רכישות (אחת מהן כבר בדרך..) ומכמה סיבות:
קודם כל, איכות הצלליות. מדובר בצלליות שמהר מאוד נטשתי אחרות לטובתן. רבים השוו אותן לצלליות של מאק מבחינת הפיגמנט. מודה שלא יצא לי להתנסות יותר מדי באלו של מאק כך שאני לא יכולה להעיד על כך, אבל אני אוהבת את העובדה שהצלליות נוחות לשימוש, טשטוש ולא מותירות אחריהן fall out.
שנית, הגיוון: מייקאפ גיק דואגים לחדש כל הזמן את ליין הצלליות ומעבר למגוון הצבעים הקיים, ישנם גם גימורים או מרקמים שונים כמו מאט, שימר, הfoiled (שמצריכות הזמנה בפני עצמן..) הduochrome (מפנטזת על blacklight) ועוד לא התחלנו לדבר על יתר המוצרים שהחברה מציעה.
יתרון חשוב נוסף הוא המחיר האטרקטיבי בטווח 6-10$ לצללית בודדה בהשוואה לצלליות ברמה דומה מחברות שונות, במחירים גבוהים פי כמה.
והיי, בלי קשר זה נחמד לפרגן ליוטיוברית (:  started from the bottom.. now we're here

מעבר לנקודה שאני מפרגנת למרלנה על המיתוג החכם אני מוצאת שיש הרבה השראה בסיפור שלה. העובדה שהיא הצליחה לבנות את עצמה כמותג שמגלגל מליוני דולרים מעיד על אופי חזק, האומץ והיכולת שלה ללכת עד הסוף במשהו שהיא מאמינה בו, מרשים בעיניי. כן ירבו נשים כאלו. You go girl!


אז זה הכל להיום, 
אשמח לשמוע מה דעתכן על מייקאפ גיק ואיך התרשמתן מהם so far.
ואם יש לכן המלצות, מה טוב D;

מקווה שנהנתן מהפוסט, מוזמנות לפרגן בדף הבלוג 

סופ"ש נעים וחורפי (: 

6 תגובות

  1. יופי של פוסט. אין על הצלליות של מייקאפ גיק. נסי בהמשך גם את הדואוכרמיות :)

    השבמחק
  2. הצלליות האלו פשוט נפלאות! פותח את התאבון אה?

    השבמחק
  3. ▲unknownprettylies.blogspot.com▲
    These look amazing

    השבמחק
  4. גמאני התחלתי את דרכי עם הסט הזה, הוא נפלא פשוט!

    השבמחק

© ♡ sparkly cakepop ♡ | בלוג טיפוח ועוד
Maira Gall